Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe zit het eruit??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    update gekrulde blaadjes

    even een updatetje, hierop zie je de gekrulde blaadjes beter. (Hoe komt dit????) En de toppen zijn ook wat duidelijker. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!
    Attached Files

    Comment


      #17
      ja, ik vind het vreemd dat de plantjes zo klein zijn. Wat betreft de omgekrulde blaadjes zou het kunnen komen door een slecht wortelgestel. De plantjes zijn vrij klein, ik denk dat hun wortelgestel de vraag naar water niet bij kan houden.

      Maar heel zeker ben ik niet.

      Greetz,
      Micks

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Micks View Post
        ja, ik vind het vreemd dat de plantjes zo klein zijn. Wat betreft de omgekrulde blaadjes zou het kunnen komen door een slecht wortelgestel. De plantjes zijn vrij klein, ik denk dat hun wortelgestel de vraag naar water niet bij kan houden.

        Maar heel zeker ben ik niet.

        Greetz,
        Micks
        Het is alleen maar bovenin, en alleen bij de plant die het dichtst bij het zeil staat. Die staat dus het dichtst bij de kou, zou het daardoor kunnen komen? En zou het kwaad kunnen?

        Gr

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            hoi nee heb geen verwarming in het hokje, het is wel vrij dicht (met purschuim ed) dus het is geen 10 graden daarin maar ook geen 24... heb geen mogelijkheid voor een kachel helaas.. is dit een groot probleem?

            Comment


              #21
              hoe koud wordt het met de lamp aan? Hoe koud wordt het met de lamp uit? Wanneer heb je de lamp aan? 'S nachts?

              Greetz,
              Micks

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Micks View Post
                hoe koud wordt het met de lamp aan? Hoe koud wordt het met de lamp uit? Wanneer heb je de lamp aan? 'S nachts?

                Greetz,
                Micks

                Ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen maar ik schat zo'n 15 a 16 zonder lamp en zo'n 21 met lamp. de lamp is overdags aan, snachts is het risico te groot dat iemand het ziet..

                Comment


                  #23
                  ja... volgende kweek moet je zorgen dat de temp niet onder de 20 graden komt. Dat is toch het beste!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Imperator View Post
                    Ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen maar ik schat zo'n 15 a 16 zonder lamp en zo'n 21 met lamp. de lamp is overdags aan, snachts is het risico te groot dat iemand het ziet..
                    Hoi imperator de temp met je lampen aan 21graden is goed maar zou zeker mogen opgetrokken worden naar een +- 24graden. Maar als de lichten uit zijn mag het verschil niet meer bedragen dan 8 graden,
                    Brobeer eens je temperatuur op te meten 10 min voor de lichten branden.
                    Voor een goeie bloei en een goede celstroom mag het zeker geen 8 graden verschillen of ze kunnen stres krijgen.En uiteindelijk minder opbrengst.
                    ps.Je lamp is het een hps? En hoe hoog hangt je lamp boven de planten? Want dat krullen van de bladeren lijkt erop dat ze wat uitgedroogd zijn.
                    grtzzz
                    Last edited by westport; 24 October 2008, 14:45.
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
                      Hoi imperator de temp met je lampen aan 21graden is goed maar zou zeker mogen opgetrokken worden naar een +- 24graden. Maar als de lichten uit zijn mag het verschil niet meer bedragen dan 8 graden,
                      Brobeer eens je temperatuur op te meten 10 min voor de lichten branden.
                      Voor een goeie bloei en een goede celstroom mag het zeker geen 8 graden verschillen of ze kunnen stres krijgen.En uiteindelijk minder opbrengst.
                      ps.Je lamp is het een hps? En hoe hoog hangt je lamp boven de planten? Want dat krullen van de bladeren lijkt erop dat ze wat uitgedroogd zijn.
                      grtzzz
                      Als het goed is is de lamp een hps, 600 watt. hangt redelijk hoog. ongeveer 1.10m denk ik..
                      Op die blaadjes zitten wel heel erg veel kristallen, zou het niet daardoor kunnen komen?

                      Gr

                      Comment


                        #26
                        Die kristalletjes zijn goed hoor.
                        Maar denk het niet .
                        Geef je voeding mee in het water .
                        Want zou kunnen dat ze voeding vragen .
                        grtzzz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #27

                          Comment


                            #28
                            Super Bobo dankjewel! Jammer van de mindere opbrengt maar beter minder dan helemaal niks!!

                            Gr

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
                              Die kristalletjes zijn goed hoor.
                              Maar denk het niet .
                              Geef je voeding mee in het water .
                              Want zou kunnen dat ze voeding vragen .
                              grtzzz

                              Ja ik geef voeding, canna geloof ik. Zo'n grote groene jerrycan.

                              Groetjes

                              Comment


                                #30
                                Heb je wel een ventilator onder de lamp door blazen? 600watt komt nogal wat hitte af. Misschien dat je plantjes daarom uitdrogen

                                Comment

                                Bezig...
                                X