Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lumatek update

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

lumatek update

Korting op 420shop
    ik postte in januari over startproblemen met een 400W lumatek ballast
    -> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...chiet-niet-aan
    de oplossing lag toen in het inkorten van de kabel tussen de ballast en de reflector.

sinds mijn laatste post is ie nog 3 maal niet aangeschoten, ongeveer eens per maand. gelukkig heb ik het steeds onmiddellijk gemerkt.

dan, zo'n dag of twee/drie voor ik wilde oogsten, is het licht zingende geluid dat de lamp bij het opstarten maakt veel luider en na enkele minuten slaat ie af blijkt dat een van de metalen draden in de bulb tot tegen het glas doorgezakt is, door oververhitting neem ik aan. (de maximumtemperatuur op 40cm onder de lamp heeft nooit de 30°C overschreden.) ik dus om een nieuwe GreenPower, maar zelfde probleem. ik merk nu dat er in feite twee geluiden zijn: het hoge zingen van de bulb en een luidere, lagere zoem van de ballast dan maar met de hele meuk naar de gs, de jongens daar krabben zich in het haar, proberen nog met een 600W EL bulb (die ik uiteindelijk mee naar huis krijg ipv de 400W als tegemoetkoming voor het ongemak) maar helaas pindakaas...

trouwens, blijkbaar zou het inkorten van de kabel de garantie opheffen

heb nu naar lumatek UK tech support gemaild om te vragen wat zij ervan maken. ik hou jullie op de hoogte

Re: lumatek update

Zie mijn reactie in het andere topic.
    - Misschien had je beter daar verder kunnen gaan ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
    X