is deze lamp ook geschikt???
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Ik heb ook zo'n kwikdamplamp die nu aan het branden is. Maar die ga ik alleen voor de groei gebruiken. Ik heb ook zo'n hps lamp, die ben ik van plan om te gebruiken bij het bloeien.
Of is het beter om in de groei ook een hps lamp te gebruiken. Ik denk dat planten voor de groei vooral blauw spectrum nodig hebben.GreetzzComment
-
ik zeg niet dat ik 400w wil gebruiken, had de lampen nog liggen en vroeg me af of ik er nog iets mee kon, niet dus...
maargoed ik ben overigens al wel bezig met een complete tent samen te stellen want ik vind het nu al een masterlijke hobby
groetComment




Comment