Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is deze lamp ook geschikt???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    is deze lamp ook geschikt???

    Korting op 420shop
    ik heb thuis nog 2 hele leipe lampen liggen, het zijn philips hpl comfort pro lampen van 400 watt, natural daylight.. 22000 lumen

    zou ik daar wat me kunnen? denk het niet maar voordat ik ze weg gooi vraag ik t toch maar ff

    http://www.dmlights.be/nl/cat/3094/d...H+HPL400W.html

    groet

    #2
    ik denk dat deze heel wit licht geven he?ik denk niet dat je er veel aan zult hebben je planten maken gebruik van n ander kleur spectrum,maar als je toch 400 w wil gebruiken haal je toch gewoon n hps voor zon 70 euro ben je klaar mzzl

    Comment


      #3
      Ik heb ook zo'n kwikdamplamp die nu aan het branden is. Maar die ga ik alleen voor de groei gebruiken. Ik heb ook zo'n hps lamp, die ben ik van plan om te gebruiken bij het bloeien.
      Of is het beter om in de groei ook een hps lamp te gebruiken. Ik denk dat planten voor de groei vooral blauw spectrum nodig hebben.
      Greetzz

      Comment


        #4
        ja dat van dat blauwespectrum dat klopt,maar is deze lamp dan geen lamp voor fotografie?ik weet wel dat je hpi lampen hebt

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door markster View Post
          ik denk dat deze heel wit licht geven he?ik denk niet dat je er veel aan zult hebben je planten maken gebruik van n ander kleur spectrum,maar als je toch 400 w wil gebruiken haal je toch gewoon n hps voor zon 70 euro ben je klaar mzzl
          ik zeg niet dat ik 400w wil gebruiken, had de lampen nog liggen en vroeg me af of ik er nog iets mee kon, niet dus...

          maargoed ik ben overigens al wel bezig met een complete tent samen te stellen want ik vind het nu al een masterlijke hobby

          groet

          Comment


            #6
            haha is idd een leuke hobby

            Comment

            Bezig...
            X