Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

    Niks mis met big bang hoor
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #17
      Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

      nou nou jongens,
      Zo kan het wel weer

      Pease?
      One "small" step for a man....one giant tree for mankind

      Comment


        #18
        Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

        ik heb nu bigbang (autoflower) staan en hier een fotoje van bloei dag 20
        dag 20 bloei (3).jpg

        nog kleine toppen naar mijn mening, maar dit is ook nog maar mn eersre kweek

        ook heb ik een hele rare plant staan, heeft super veel vertakkingen en zijn erg dun, hier ook een fototje

        dag 26 bloei(glitch).jpg

        Comment


          #19
          Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

          Die eerste plant heeft verbrande puntjes? Lijkt op overvoeding.

          Volgens mij kun je beter je eigen topic maken overigens.

          grt
          B.

          Comment


            #20
            Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

            ja wou alleen mijn ervaring met bb laten zien, dat overvoeding klopt ik heb ze een tijd terug teveel voeding gegeven, en dus nog steeds zichtbaar...

            Comment


              #21
              Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

              De Big bang gaat als een trein bij mij in de tuin.De moby dick is ook een aanrader.BB heeft niet zoveel voeding nodig in de groei om te ontpoppen.Van the Greenhouse heb ik nog nooit een dode bigbang van gehad of een zaadje dat niet wilde groeien.Raar?

              Comment


                #22
                Re: BIGBANG moeilijke plant om te kweken, matige wietsoortje of ligt het aan mij.

                Ik zelf een paar keer gedaan, nu ook nog bezige van de 5 dames 1 herma.
                Goed medi wiet idd, maar een onstabiele zaad is mijn meining.

                Comment

                Bezig...
                X