rare start van bloei

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #16
    Re: rare start van bloei

    Een autoflower heeft helemaal geen bloei voeding nodig
    God was never on your side..

    Comment

    • Medical-Spliff
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 2061

      #17
      Re: rare start van bloei

      oopsie didn't see belladonna en wist ik zelfs niet
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment

      • lowryderke
        Banned
        • Apr 2012
        • 14

        #18
        Re: rare start van bloei

        ok en we zijn weer een weekje verder.
        groepsfoto:
        moet zeggen dat de slechte precies dikker en rapper gerijpte toppen gaat hebben.
        De toppen zijn gegroeid nadat ik hem geplukt heb, vlugger dan de andere.
        wat ik zo raar vind is dat ze ook allebei verschillend van vorm zijn (gehele plant) precies of het 2 verschillende strains zijn.
        Hier de slechte:WP_000185.jpgWP_000186.jpgWP_000187.jpgWP_000188.jpgWP_000189.jpg
        naar mijn schatting drinken ze voor de moment ieder 500ml.
        Hier de goede: WP_000179.jpgWP_000180.jpgWP_000181.jpgWP_000182.jpgWP_000183.jpgWP_000184.jpg
        Nu mijn vragen: -heeft iemand een idee wanneer ik moet beginnen met spoelen?
        -wie durft het aan om te gokken hoeveel ik er vanaf zou krijgen?
        -gokje tegen wanneer ze gereed zouden kunnen zijn?
        grtz

        Comment

        • Medical-Spliff
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2011
          • 2061

          #19
          Re: rare start van bloei

          zien er vet uit
          Wil je blowen, moet je het zelf growen

          Comment

          • exmember16357
            Retired
            • Jul 2011
            • 768

            #20
            Re: rare start van bloei

            minsten 1 week spoelen liever 10 dagen heeft mijn voorkeur. Rook niet graag voeding op.
            En daarna even 9 a 10 laten drogen. In een glaze poten stoppen ze zal dan elke dag lekker gaan smaken.
            Hoe dit opbrengt is echt niet te zeggen van de foto's
            Suc6

            Comment

            • mister frank
              Retired
              • Nov 2009
              • 785

              #21
              Re: rare start van bloei

              ik zou al beginnen met spoelen ze halen echt wel 2 weken hoor zonder voeding
              het maakt toch niet uit of je bladeren allemaal geel worden of niet die gooi je toch weg
              en voor te oogsten kun je beter zelf na de trichos zien of een hele duidelijke foto nemen als je kan maar ze zien er zeer mooi uit!

              Comment

              • lowryderke
                Banned
                • Apr 2012
                • 14

                #22
                Re: rare start van bloei

                eindelijk kan ik zeggen hoeveel ervanaf is gekomen en moet zeggen daaaaaaamn.
                De slechte heeft 10 dagen gedroogt en laat me nog eens zeggen daaaamn.
                Op de verpakking (vision seeds) stond up to 45gr hahahahaha dat is dus voor pussys .
                Heb in totaal van de slechte 61gr. gekregen. morgen gaat de goeie met de grond gelijk gemaakt worden want ik heb plaats nodig voor men nieuwe easy ryder en lowryder ze zijn al 2cm. als ik van de goeie ook 60gr trek (moet haalbaar zijn want die is nog dikker), dan heb ik 120gr uit een homebox xs gehaald met 250w. man man grow for life
                Hier een fotoke van resultaat 1 plant :WP_000217.jpg

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #23
                  Re: rare start van bloei

                  Leuk gedaan, geniet ervan.

                  Comment

                  • lowryderke
                    Banned
                    • Apr 2012
                    • 14

                    #24
                    Re: rare start van bloei

                    monty nogmaals enorm bedankt voor de steun als ik erom vroeg.
                    De eer van de plantjes heb ik ook deels te danken aan u thnx bro.
                    raar maar waar heb ook 2 zaadjes van de plant gekregen 1 goei (denk ik) en 1 slecht.
                    hahahaha blijf steeds zitten met 1 goei en 1 slecht
                    Last edited by lowryderke; 8 June 2012, 11:34.

                    Comment

                    Bezig...