Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3de keer goeie keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3de keer goeie keer

    Korting op 420shop
    hey ben nog eens een kweekje begonnen hopelijk komt het nu goed
    men plantjes wilde nooit echt grooter worden dan 15cm en dan viel alles stil en dan begonnen ze weer ineen te krimpen raar!
    denk da ik iets verkeerd doe met de lucht invoer want die had ik nie ik werk in een growtent xl kan iemand mij eens zeggen hoe je die best voorziet van verse lucht(een link na wa fotos mss van hoe het echt moet) foto van men tentje volgen alvast bedankt

    #2
    waar staat je tent ? heb je wel een passive lucht toevoer ?? of iets wat lucht blaast
    bijv een computer fan maar dat is te klein

    als je tent bijf in de schuur staat dan kan je tent oplaten staan of een klein kiertje en dan zet je er een ventilator voor


    hoe heb je lucht toevoer aan gesloten ? waaar zit het boven of aan de onder kant

    Comment


      #3
      ben ik goe bezig?

      hey men tent staat nu op zolder ik is 1.2 OP 1.2 M
      met een 400w lamp in... ik heb er een koolstoffilter er in hangen die aangesloten is op een buisventiloter die bovenop men tent ligt en die draait contant. voort hangt er nu vo de winter een klein warmelucht ventilator in die met een timer half uur wel half uur niet draait zo zit ik constant op 24 A 27 graden en in donkere tijd zonder licht 14 A 18 graden tja tis winter e......... ik doe zoals ze in de alien zeggen 12/12 na een week zijn men zaadtjes nu tot kleine spruitjes van 4 CM al beetje plantjes geworden 13van de 14 zaadtjes hebben het gehaalt nu heb ik er een buis bij gelegd die in me tent ligt en naar buiten gaat tot aan een zolderraampje voor wat frisse lucht in de tent te brengen goed idee of andere alternatieven die jullie weten? ik wil foto toevoegen maar vind lijk niet goed goe ik da moet doen iemand die me kan helpe? greetz alvast thx! skoek
      Attached Files
      Last edited by skoeky; 2 November 2008, 17:57.

      Comment


        #4
        Lekker die interpunctie, Skoeky. Het is niet te lezen.

        Misschien moet je langer laten voorgroeien?

        Greetz,
        Micks

        Comment


          #5
          kenners gevraagd

          kan iemand zeggen of ik goed bezig ben plantjes zijn nu net 1 week na ik de zaadtjes in de vochtige grond hebt gestopt direckt in de tent tips? zie foto ier boven thx skoek

          Comment


            #6
            wil je ze direct in bloei trekken? dan moet je nu 12/12 licht geven,
            indien je wil voorgroeien (zou ik toch toen 3-4weken) dan eerst 18uur licht en 8uur donker. Lamp op +-45cm hangen. Verse lucht zou ik nu in de winter gewoon uit de kamer(verwarmde) aanzuigen.

            Comment


              #7
              8 dagen na ontkieming...

              denk da we deze keer wel goed opweg zijn
              tis nog vroeg he maar ik krijg nu de temp. onder controle...
              en heb nu invoer van verse buitenlucht , ventilatie in de tent (lauwe temperatuur) zou gouw ik in donkere periode ook men temp. min 17gr. licht= +- 25 tot 28 gr beter kan ik nie... lamp 400W en een goei afzuiging LV schomelt tusse 40 EN 80

              ik vind lik wel dat dat soortje wel breede blaadtjes heeft..
              ziet er goed uit denk dat een laag plantje wordt nu hopen en geduld e
              ik laat het zeker achter hier... ze staan nu nog 17/7 U TIPS altijd welkom!

              greetz

              dag 8
              Attached Files

              Comment


                #8
                dat ziet er heel leuk uit man

                oojk leuke soort aan zaad

                Comment


                  #9
                  yeeps
                  wou jullie zoals beloofd op de hoogte blijven houden
                  ik zit nu aan dag elf en alles blijft goed gaan. heb men buis van lucht invoer ook veranderd een dikkere geplaaste van zes naar twaalf cm diameter ik moest wel had gemerkt dat men lamp op 60cm hoogte ging (vond dat men meisjes wat traag groeide)
                  dus nu hangt de lamp op 40cm en krijgt ze dubbel zo veel verse lucht! nu laat ik men ventilatie in lichtperiode koude lucht blazen en in dondere periode lauwe lucht zo heb ik ideale temperatuur 26gr in licht 16A17 gr in donker! denk da ze nu wel sneller zulle groeie want de 1 doet het beter dan de ander maar ze zien er wel alle goed uit!
                  laat ze zeker nog een grote week in groei staan 17/7 u denke jullie ook nie? ze zijn nu 9a 12 cm groot... tips?
                  greetz
                  dag 1O
                  Attached Files
                  Last edited by skoeky; 9 November 2008, 22:30.

                  Comment


                    #10
                    Zou toch wel eerst kijken om je temperatuur op te voeren tijdens de donkere periode, temperatuur mag niet meer dan 8graden verschillen om hun arbeid te verichten! ideaal tijdens de donkere periode is 21graden.
                    Ik zou ze nog anderhalve a 2 weken op 18/6 zetten.Maar wanneer jij ze wil laten bloeien dat kies je zelf door je timer op 12/12 te zetten.
                    grtzz


                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      dag 12

                      yeeps begint er echt goed uit te zien mooie dikke stammekes
                      verlang al da ik ze in bloei kan gaan zetten denk nog een week? jullie?
                      Attached Files
                      Last edited by skoeky; 11 November 2008, 19:22.

                      Comment


                        #12
                        Ziet er goed uit, hoelang je ze wilt laten voorgroeien moet je zelf weten .
                        Welke soort is het eigenlijk? (Zie het nergens staan)

                        Peace

                        Comment


                          #13
                          soort

                          hou u vast e
                          semillas feminizaas 'sweet afgaan dilicious' klint goed e
                          werd aanbevolen in alien
                          heb ze vandaag voor eerst een heel klein beetje voeding gegeven 2millil. op 4 liter kan niet slecht zien e bio nova bn grond ook van alien...
                          men enige probleem is nog men temperatuur in donder periode te kou ondank warme lucht ventilor tent staat op isoleerde zolder... en toch mag blij zijn als ik tusse de 10 en de 15 GR zit wanneer ik men licht weer aanleg... tips?

                          Comment


                            #14
                            Ziet er goed uit, kacheltje in je tentje zetten.
                            Ben ook bezig met de zelfde soort
                            Succes

                            Comment


                              #15
                              Wat is precies je verschil tussen temperatuur in het donker en licht ?

                              Grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X