Oogsten???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • PAIN
    Special member
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2012
    • 238

    #61
    Re: Oogsten???

    general ik denk van wel , btw nice pic

    Comment

    • General
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2012
      • 919

      #62
      Re: Oogsten???

      Oorspronkelijk geplaatst door joellep
      Hallo,

      Ik heb een vraagje.

      Mijn planten staan nu 9 weken. De toppen zien er goed uit maar nu vraag ik me het volgende af.

      Ik kijk met een loop die 30x vergroot naar de trichomen, maar ze zijn nog vrij helder en milky. Nu beginnen de bladeren van mijn plant echt te vergaan, ze worden helemaal geel. Moet ik nu wel al gaan oogsten of moet ik wachten? Wat raden jullie mij aan?

      Groetjes
      hoi, blijven kijken naar de trichomen zou ik zeggen, gele bladeren is niet erg, plant gaat naar haar einde

      Comment

      • Thurgood Jenkins
        Grower
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 695

        #63
        Re: Oogsten???

        Who's comming with me man....hahahahah goed man!!
        Half baked rulez
        "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

        Comment

        • General
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2012
          • 919

          #64
          Re: Oogsten???

          Thx!

          ga ze toch nog even laten....ik geef ze nog snel effe dit mooie weer mee en dan na het weekend gaat ze om denk ik

          ken mezelf ondertussen, ben nogal een te snelle oogster, zelfkennis

          Comment

          Bezig...