heb ik zo goed geknipt?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Mauricejunky
    Banned
    • Apr 2012
    • 24

    #1

    heb ik zo goed geknipt?

    Korting op 420shop
    IMG01069-20120608-1609.jpg

    Hey heb ik zo deze wiettop goed geknipt, of moet ik die blaadjes nog verder eraf knippen?

    Gr Maurice Dealer
  • RocoCoco
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Feb 2011
    • 116

    #2
    Re: heb ik zo goed geknipt?

    blaadjes ook zover je kan, die blaadjes zijn thc rijk dus niet weggooien maar oproken of hasj van maken

    su6

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Re: heb ik zo goed geknipt?

      Lol..dat blad mag er allemaal af. Of je moet dat lekker vinden ?
      QNQ344.jpg
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • mister frank
        Retired
        • Nov 2009
        • 785

        #4
        Re: heb ik zo goed geknipt?

        die moeten precies nog geknipt worden?
        gewoon gelijk met het topje of als je je tijd neemt en wilt het echt goed gewoon met je duim en wijsvinger de kleine blaadjes er uit trekken
        ze zijn wat fluffyer maar je top is dan echt wel perfect!

        Comment

        • sponge bob
          Advanced Stoner
          Member
          • Apr 2010
          • 60

          #5
          Re: heb ik zo goed geknipt?

          De thc rijke gedeelte vh. blaadje laat ik erop en de rest knip ik eraf. Als alles droog is dan kan je gemakkelijk met u vinger op de resterende blaadjes wrijven ze zullen dan doordat ze droog zijn eraf 'springen' . Dit doet je over een kom ofzo zodat je die deeltjes vh blad kan gebruiken om hash te maken.

          Comment

          • Mauricejunky
            Banned
            • Apr 2012
            • 24

            #6
            Re: heb ik zo goed geknipt?

            IMG01071-20120609-1141.jpg Yoo ik heb ze verder geknipt en staan nu te drogen. die linkse tak met toppen was 23 gram hoeveel blijft erover na het drogen?

            Comment

            • monty
              Banned
              • May 2009
              • 11215

              #7
              Re: heb ik zo goed geknipt?

              10 tot 20 %

              Comment

              • Mauricejunky
                Banned
                • Apr 2012
                • 24

                #8
                Re: heb ik zo goed geknipt?

                kk man zo weining?

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #9
                  Re: heb ik zo goed geknipt?

                  Ja 1/5 deel kun je wel op tellen als geheel droog is . Een plant is vooral water. 10 tot 15 % is droge stof de rest is't allemaal water.
                  Last edited by monty; 10 June 2012, 08:42.

                  Comment

                  • Kareltje23
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Mar 2012
                    • 47

                    #10
                    Re: heb ik zo goed geknipt?

                    dan doe je iets fout monty je houdt sowieso 50% over

                    Comment

                    • mister frank
                      Retired
                      • Nov 2009
                      • 785

                      #11
                      Re: heb ik zo goed geknipt?

                      kareltje durft allezins wel, monty heeft zeer zeker gelijk, of ga je het tegen deel bewijzen aan iemand die al jaren growt als een pro?

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: heb ik zo goed geknipt?

                        Da's inclusief wortels denk ik.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • RocknRolla
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2011
                          • 135

                          #13
                          Re: heb ik zo goed geknipt?

                          Als je 3 dagen droogt weegt ie inderdaad nog 50% van het natgewicht. Maar dan heb je nog 11 dagen drogen te gaan hé Kareltje.
                          All I want is a little more than I'll ever get

                          Homebox S - 4x White Widow + 1x Lowryder #2 Auto

                          Comment

                          • b0riis
                            Banned
                            • Jul 2011
                            • 1280

                            #14
                            Re: heb ik zo goed geknipt?

                            Lol, kareltje heeft lef!

                            Comment

                            • small
                              Bong Master
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 322

                              #15
                              Re: heb ik zo goed geknipt?

                              haha, je heb het wel tegen onze koning hier he?
                              One "small" step for a man....one giant tree for mankind

                              Comment

                              Bezig...