mijn eerste kweek van 5 white widow plantjes is volledig mislukt doordat ik teveel water heb gegeven, op een warme dag zag ik dat de bladeren er "droopy" uitzagen en gaf meer water, waarna de blad toppen geel werden en uiteindelijk afstierven. nu wil ik opnieuw beginnen met kiwiskunk zaden, heeft er iemand tips over water geven of de soort potgrond het beste is of de groote van pot? gelieve enkel belgische winkels te geven
eerste kweek grandioos mislukt
Collapse
X
-
Re: eerste kweek grandioos mislukt
Het probleem ligt niet bij je grond
ik zou of hydrokorrels op de bodem van je pot leggen of een stel smartpots aanschaffen. Kan je niet mee misgaan.
-
Re: eerste kweek grandioos mislukt
Hey, ik heb nu voor het eerst ook mijn eerste plant, ik heb een enkele white widow AF.
Gebruik een standaard potgrond uit de brico. Wat ik wel merk is dat de grond soms dagen goed vochtig blijft. Dan geef ik geen water. Enkel op een dag van vandaag ( hier aan de kust was er mooi veel zon ) heb ik water gegeven tot het vochtig was aan de onderkant. Plantje gaat nu zo nog altijd goed ^^ Rustig aan doen met water alsje op potgrond kweekt, heb ik nu al geleerd.Comment
-
Re: eerste kweek grandioos mislukt
En als je wat meer gaat lezen OCDEA, kun je alles leren om tot een succesvolle kweek te komen.
Echt alles is al een keer gedaan, dus er is zoooooooveeeel te zien.
Er staan honderden complete kweekverslagen op het forum.
Succes.Comment






Comment