bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • subby
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 365

    #1

    bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?

    Korting op 420shop
    dus ja men vraag is of het kwaad kan dat ik men ventilators aan laat in de donker periode ?
  • cplifj
    Banned
    • Jun 2011
    • 608

    #2
    Re: bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?

    nee kan geen kwaad, hoe verder je in de bloei evolueert hoe meer circulatie je kan gebruiken.

    geen luchtcirculatie en je bloemen zullen snachts te nat komen met toprot tot gevolg.

    ik laat ze altijd aan toch.

    grtn

    Comment

    • subby
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • May 2012
      • 365

      #3
      Re: bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?

      ik ook maar ondek juist bij men ice van 4weken bloei dat ie een zaadje aant aanmaken is ? ze zijn van royal queen seeds ik dacht mss omdat ie dag en nacht stilletjes beweegt dat hij daar stress van kreeg
      heb 1 keer men licht een uur langer laten branden en een kwartier te vroeg op gezet (men timer was kapot gegaan ) zou dat daar van kunnen ? grtz subby

      Comment

      • cplifj
        Banned
        • Jun 2011
        • 608

        #4
        Re: bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?

        Van eenmalig het licht iets langer te laten branden gaat ie niet zaadjes aanmaken. Ook niet van het lichte wiegen in de wind.

        Als het er maar 1 of enkele zaden zijn dan kan het gewoon stuifmeel zijn dat met je kleding of de wind is meegekomen.

        Heb je al iets van mannelijke bloem gespot in die plant mischien ? moet dan toch in de buurt van dat zaadje staan.

        Grtn

        Comment

        • subby
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 365

          #5
          Re: bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?

          heb een hermafrodiet gehad zal daarmee zijn dan oke das al minder stress voor mij grtz subby

          Comment

          • exmember16357
            Retired
            • Jul 2011
            • 768

            #6
            Re: bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?

            Idd lekker laten draaien anders heb je zo laaste van rot zolang het niet reeks op de dames is zit je goed.

            Comment

            • subby
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 365

              #7
              Re: bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?

              laat alles gewoon draaien nu ! lijkt beter te gaan thanks people
              grtz subby

              Comment

              • shivaman
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2012
                • 905

                #8
                Re: bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?

                buiten waait het ook dag en nacht...
                Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                (running)

                Comment

                • subby
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 365

                  #9
                  Re: bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?

                  daar heb je gelijk in dacht mss betere weer betere groei maar daar ben ik volledig verkeerd in geweest maar nu zijn ze echt mooi had alleen meer verwacht

                  Comment

                  • subby
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 365

                    #10
                    Re: bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?

                    mag slotje op

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #11
                      Re: bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?

                      Bij deze.

                      Comment

                      Bezig...