dus ja men vraag is of het kwaad kan dat ik men ventilators aan laat in de donker periode ?
bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?
nee kan geen kwaad, hoe verder je in de bloei evolueert hoe meer circulatie je kan gebruiken.
geen luchtcirculatie en je bloemen zullen snachts te nat komen met toprot tot gevolg.
ik laat ze altijd aan toch.
grtn -
Re: bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?
ik ook maar ondek juist bij men ice van 4weken bloei dat ie een zaadje aant aanmaken is ? ze zijn van royal queen seeds ik dacht mss omdat ie dag en nacht stilletjes beweegt dat hij daar stress van kreeg
heb 1 keer men licht een uur langer laten branden en een kwartier te vroeg op gezet (men timer was kapot gegaan ) zou dat daar van kunnen ? grtz subbyComment
-
Re: bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?
Van eenmalig het licht iets langer te laten branden gaat ie niet zaadjes aanmaken. Ook niet van het lichte wiegen in de wind.
Als het er maar 1 of enkele zaden zijn dan kan het gewoon stuifmeel zijn dat met je kleding of de wind is meegekomen.
Heb je al iets van mannelijke bloem gespot in die plant mischien ? moet dan toch in de buurt van dat zaadje staan.
GrtnComment
-
Re: bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?
Idd lekker laten draaien anders heb je zo laaste van rot zolang het niet reeks op de dames is zit je goed.Comment
-
Re: bij 12/12 in de verduister periode de ventilators aan laten kan dit kwaad ?
buiten waait het ook dag en nacht...
Comment




Comment