Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

"Analyses" en andere uitlatingen jegens een forumlid zijn/haar verhaal blief ik nu niet, want ik had reeds aangegeven dat dit ongewenst was.
    Houdt daar rekening mee wanneer je hier weer iets post in deze trend!

Je kunt het melden aan de crew, negeren, maar lopen schelden, flamen e.d. dacht het niet......ongewenst.

Comment

Re: Gratis plantjes gekregen maar wat nu?

Raar verhaal hoor. Ik geloof eigenlijk niet dat iemand zijn planten zomaar weggeeft als er iemand de planten heeft ontdekt en vraagt of ie er een paar bij mag zetten.

Als er iemand achter mijn hek staat en wat vraag of dergelijke over mijn buitenkweek dan zorg ik dat de honden ten alle tijden naar buiten kunnen. Ik zeg niks en kijk je niet eens aan. De bullterrier slaapt zoieso nu buiten tot november/december.
      Ik zou ze iig nooit en tenimmer afgeven. Alleen als ik de cops voor de deur heb staan wegens overlast ofzo wat niet zo snel zal gebeuren met mijn gelievde buren die allemaal planten hebben hier

Hebben mij vaak genoeg de planten geript en dat is niet fijn. Misschien dacht desbetreffende man wel bij zichzelf: mm ze zijn ontdekt dus einde bloei worden ze toch gejat, laat ik ze dan maar gewoon weggeven anders verzorg ik ze toch voor niks.

En dat hij je dan ook nog de andere planten laat zien vindt ik toch wel enigszins raar. Iedereen die ook maar 10% verstand heeft zou dit nooit doen.

9) hij toont mij zijn planten die ergens anders staan (zie foto van de planten in volle grond)

Ergens zit er een luchtje aan dit topic. Moet je hier in de wijk eens proberen te gluren en dan met iemand terug komen om iemand zijn planten te jatten. Ook als je vraagt of je er wat bij mag zetten gaat er bij ons in de wijk bij iedereen een branden en zul je in de gaten worden gehouden.

Wat ikzelf vroeger wel eens heb gedaan is mensen met buitenplanten opzoeken en aanbellen of ze niet een topje kunnen missen omdat ik zogenaamd iemand wist die ze jatten zou. En dat ik ze al een tijdje in de gaten hield zodat ze niet gejat werden. Sommige gaven me een zakje vol en anderen gooiden de deur dicht.

Als je verhaal klopt vindt ik het fijn voor je dat je die plantjes hebt gekregen en wens ik je iig heel veel plezier ermee. Ze zullen ondertussen toch wel al in de bloei zijn geraakt of niet soms?

Comment

Bezig...
      X