hallo,
Ik heb ga ook eens proberen te kweken, omdat je er veel geld mee kan verdienen.
Ik heb nog Niks, ik heb alleen wel een goede Kast waar het in kan.
Ik heb niet echt een hoog budget te besteden dus ik wil graag weten hoe je het goedkoopst alles in kan slaan.
Vragen:
1. Wat heb ik zéker nodig!
2. Wat heb ik nodig om een goed THC gehalte te krijgen, of gaat dat vanzelf?
3. De aarde, Moet dat speciale zijn of moet ik die ergens kopen.
4. Lampen, kan ik ook bijvoorbeeld een warme lamp er op laten schijnen in plaats van zo'n proffecionele?
5. Lucht afvoering, Kan ik ook gewoon een Ventilator laten draaien? op zijn allerzachts.
6. Moet ik meer zaadjes in een pot doen? of 1 per pot?
7. Moet ik de pot helemaal afsluiten met Folie? dus alle gaten enz...
8. kan ik de zaadjes het beste in een Grow shop halen? Ik heb ook een vriend die ze mee kan geven maar hij weet niet of ze goed zijn.
wat ik nu ga doen:
1. Ik ga zorgen voor best grote potten, ben van plan om 4 zaadjes te kweken.
2. Ik kan een verwarming in die kast zetten, dat past dan nog wel, ik weet niet of dit noodzakelijk is of juist slecht is.
3. Ik ga de zeikanten van de kast bedekken met Zilver Folie, ik had gehoord dat dat goed is, of is er geen verschil?
Waarschijnlijk stel ik later nog wel meer vragen enzo.
Hopelijk krijg ik snel andwoord,
Groeten!
Ik heb ga ook eens proberen te kweken, omdat je er veel geld mee kan verdienen.
Ik heb nog Niks, ik heb alleen wel een goede Kast waar het in kan.
Ik heb niet echt een hoog budget te besteden dus ik wil graag weten hoe je het goedkoopst alles in kan slaan.
Vragen:
1. Wat heb ik zéker nodig!
2. Wat heb ik nodig om een goed THC gehalte te krijgen, of gaat dat vanzelf?
3. De aarde, Moet dat speciale zijn of moet ik die ergens kopen.
4. Lampen, kan ik ook bijvoorbeeld een warme lamp er op laten schijnen in plaats van zo'n proffecionele?
5. Lucht afvoering, Kan ik ook gewoon een Ventilator laten draaien? op zijn allerzachts.
6. Moet ik meer zaadjes in een pot doen? of 1 per pot?
7. Moet ik de pot helemaal afsluiten met Folie? dus alle gaten enz...
8. kan ik de zaadjes het beste in een Grow shop halen? Ik heb ook een vriend die ze mee kan geven maar hij weet niet of ze goed zijn.
wat ik nu ga doen:
1. Ik ga zorgen voor best grote potten, ben van plan om 4 zaadjes te kweken.
2. Ik kan een verwarming in die kast zetten, dat past dan nog wel, ik weet niet of dit noodzakelijk is of juist slecht is.
3. Ik ga de zeikanten van de kast bedekken met Zilver Folie, ik had gehoord dat dat goed is, of is er geen verschil?
Waarschijnlijk stel ik later nog wel meer vragen enzo.
Hopelijk krijg ik snel andwoord,
Groeten!

Comment