Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer binnen kweken, Geen ervaring!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer binnen kweken, Geen ervaring!

    Korting op 420shop
    hallo,

    Ik heb ga ook eens proberen te kweken, omdat je er veel geld mee kan verdienen.
    Ik heb nog Niks, ik heb alleen wel een goede Kast waar het in kan.

    Ik heb niet echt een hoog budget te besteden dus ik wil graag weten hoe je het goedkoopst alles in kan slaan.

    Vragen:

    wat ik nu ga doen:
    1. Ik ga zorgen voor best grote potten, ben van plan om 4 zaadjes te kweken.
    2. Ik kan een verwarming in die kast zetten, dat past dan nog wel, ik weet niet of dit noodzakelijk is of juist slecht is.
    3. Ik ga de zeikanten van de kast bedekken met Zilver Folie, ik had gehoord dat dat goed is, of is er geen verschil?


    Waarschijnlijk stel ik later nog wel meer vragen enzo.

    Hopelijk krijg ik snel andwoord,

    Groeten!

    #2
    Gegroet!
    Welkom op het forum alvast!
    Mag ik je vragen van je in de member section eens vriendelijk voor te stellen
    Dat kan hier: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f34/

    Ten tweede raad ik je aan van eens even de tijd te nemen en mijn filmpjesreekstopic te bekijken:
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eks-t2139.html

    Ook deze is wel eens leuk:
    http://www.youtube.com/watch?v=G9YFl...eature=related

    Greetzzz

    Jona
    Last edited by Jona; 17 November 2008, 17:44.

    Comment


      #3
      Op al je vragen staat hier wel ergens een antwoord op het forum en om geld te verdienen moet je hier niet zijn .

      Grtz
      Last edited by bobo; 17 November 2008, 17:49.

      Comment


        #4
        Ja, kmoet Bobo gelijk geven. Lees ook best even de regels door, dan merk je meteen dat je hier niet moet beginnen kraaien over geld verdienen. We houden het hier allemaal lekker kleinschalig en staan voor kwaliteit over kwantiteit. Winstbejag haalt enkel maar de kwaliteit naar beneden. Als je geld nodig heb moet je maar gaan werken

        Comment


          #5
          Je moet hier niet zijn om geld te verdienen, maar ik Kweek het wel om geld te verdienen.

          Comment


            #6
            Je gaat toch niet gaan provoceren he? Hou het gewoon rustig en beperk je tot je vragen. Mensen die het PUUR doen voor het geld verpesten het milieu wel een beetje... Dus laat me duidelijk wezen dat we het niet voor hen hebben . Gedraag je low-profile en dan hebben de mods hier zeker geen probleem mee. Maar ga geen dingen gaan zeggen waar we nu net zo'n hekel aan hebben

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
              Je gaat toch niet gaan provoceren he? Hou het gewoon rustig en beperk je tot je vragen. Mensen die het PUUR doen voor het geld verpesten het milieu wel een beetje... Dus laat me duidelijk wezen dat we het niet voor hen hebben . Gedraag je low-profile en dan hebben de mods hier zeker geen probleem mee. Maar ga geen dingen gaan zeggen waar we nu net zo'n hekel aan hebben

              Comment


                #8
                precies, want we zijn allemaal zelfgebruikers die 100 gram per maand roken. Daar kan geen stukje verkoop meer bij

                Comment


                  #9
                  Ja oke dat snap ik allemaal wel, maar zelf doe ik dat niet...
                  Mij gaat het ook om het geld, maar goed.

                  Ik heb zaadjes binnen, ga ze morgen middag planten. Heb deze dag dat ik geregistreerd heb op dit fora al heel wat geleerd er over!

                  Bedankt daar voor!

                  Comment


                    #10
                    Beste Brabant

                    Wij hebben niks tegen kleinschalige kwekers die hun plantjes grootbrengen om ze daarna zelf op te roken en zichzelf zo vrij te stellen van dure coffeeshopbezoekjes.

                    Wat we hier niet kunnen tolereren zijn mensen die openbaar komen verkondigen dat ze hun geoogste opbrengst gaan verkopen en daarbovenop nog eens onze hulp vragen. Zo breng je niet enkel jezelf in gevaar, maar iedereen die op je post reageert. Het valt steeds meer op dat mensen onwetender te werk gaan op deze site, zonder aan de gevolgen te denken. Dit is een openbaar forum, dat wil zeggen dat iedereen die wil kan meekijken (dus ook onze blauwe vrienden). Uitspraken zoals de jouwe zijn voor een politie-agent wat een grazende gazelle voor een leeuw is: easy prey.

                    Ben je een kweker die enkel kweekt met het doel te verkopen, weet dan dat we je liever kwijt dan rijk zijn.

                    Bij deze gaat er een slotje op het topic.

                    Greetz

                    Comment

                    Bezig...
                    X