hoe werkt een EC en pH meter?
PH en EC meter gebruiken?
Collapse
X
-
Re: PH en EC meter gebruiken?
heel simpel, je ijkt die of je laat die ijken in de shop zoals ik gedaan heb en dan zet je die gewoon even in je voeding en je weet je waarde van je water en/of voedingWil je blowen, moet je het zelf growen
-
met die meters meet je de ec en ph waardes van je voedingswater en/of medium..
of was dat je vraag niet?Comment
-
hey smowkie
dat kan je idd doen om de kosten wat drukken maar persoonlijk ben nie zo voor vn die intsrumenten van twee of drie in één als er eentje nie meer werkt en tis in garantie ben je beide toestellen voor onbepaalde tijd kwijt e
grtzComment
-
Aan die toestellen komt bijna nooit iets aan, of het is de electrode die stuk gaat, die kan je appart krijgen... Ik heb een bluelab combo meter, en ben daar uitermate tevreden over, die heeft wel nog 2 apparte electrodes (1 voor ec en 1 voor ph) er bestaan merken (eutech) die ze gecombineerd in 1 electrode ook hebben....Comment
-
azo ja maar binnenkort schaf ik mij ook zeker een ph meter aan maar uit de viswinkel (familie
)
ec-meter zal voor laters zijn beetje bij beetje lukt voorlopig toch goed zonder
grtzComment
-
ik heb ze voor 10 euro de stuk... als ze een jaar meegaan vind ik m mooi...
Comment
-
Kweek de beste wiet met kweekaccessoires voor optimale opbrengst en kwaliteit. Onmisbaar vanaf planten tot de oogst, geschikt voor iedereen kweker.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Kweek de beste wiet met kweekaccessoires voor optimale opbrengst en kwaliteit. Onmisbaar vanaf planten tot de oogst, geschikt voor iedereen kweker.
ze hebben ook de ph meter voor de zelfde prijs
Comment
-
Het is niet altijd beter om een meter aan te schaffen.
Als beginner heb je dat echt niet nodig.
Geef niet te veel voeding,geef regelmatig regenwater,een goede licht of mooie weer een schone lucht zal je daar bij helpen.
Als je altijd wil kweken en heb je meer dan 5 planten en je oogst jaarlijks,koop dan een betere meters en gebruik hem jarenlang.
Grt
succes.Comment

Comment