Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luchtvochtigheid

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Luchtvochtigheid

    Korting op 420shop
    Ik ben een beginnende kweker. Ik heb onlangs een kweektent gekocht. Maar ik krijg mijn luchtvochtigheid niet hoog genoeg , slechts 20 %. Heeft er iemand een tip om deze omhoog te krijgen in een kweektent ?

    #2
    Een emmer water met daarin een handoek.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Hoe moet ik die plaatsen ? vlak onder het licht zodat die goed verdampt? dan is er toch teveel schaduw?

      Comment


        #4
        ik gebruikte voorheen altijd teiltjes van 5 liter, en daaroverheen liet ik mijn inlaat blazen (of fan)

        ook kun je de "muren" van je tentje regelmatig natsproeien.

        greetz

        Comment


          #5
          Heb eens een filmpje op youtube gezien, hij gebruikte bruisend water om zo meer zuurstof aan de planten te geven, wordt met behulp van een verstuiver op de planten gesproeit.
          Weet niet of dat echt helpt.

          Comment


            #6
            Thnx , ik zal die emmer eens proberen , ik heb er heet water ingedaan. Is dat een goed idee? Ik dacht zo meer luchtvochtigheid te hebben. En mijn muren ben ik beginnen besproeien. Kan het mss aan de omgeving van mijn tent liggen dat mijn luchtvochtigheid zo laag is. Hij staat op zolder, vlak onder de isolatie (glasvezel) ?

            Comment


              #7
              Het kan gewoon droge lucht zijn die je erin trekt dus is het normaal dat je LV wat laag licht. Zoals de mensen hier reeds zeiden zijn er een pak 'truckjes' op je LV omhoog te helpen, je kan ze allemaal proberen, elk beetje helpt .
              Veel succes!

              Greetzzz

              Jona

              Comment


                #8
                Thnx , ik heb ze allemaal

                Comment


                  #9
                  geprobeerd. Ik heb nu een luchtbevochtiger gekocht. Klein toestel dat door middel van trilling water verdampt. Ik ga het naast mijn tent plaatsen zodat het de vochtige lucht kan binnentrekken. Hopelijk lukt het.
                  Greetings

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door holyherb View Post
                    geprobeerd. Ik heb nu een luchtbevochtiger gekocht. Klein toestel dat door middel van trilling water verdampt. Ik ga het naast mijn tent plaatsen zodat het de vochtige lucht kan binnentrekken. Hopelijk lukt het.
                    Greetings
                    wat heb je betaald?

                    tevens haal ik wel mooie resultaten met de trucjes, al kan je niet elke 2 uur wat heet water vervangen...
                    bij mij heeft het al snel een invloed van rond de 15%, het stil leggen van mn afzuiging kan de boel al snel tot 40% doen toenemen...
                    nuja, ik heb alvast mn opvolgtabel in excel o eens goed uit te zoeken wat te doen, maar veel plaats over is er ook al niet...

                    Comment


                      #11
                      49 euro maar omdat het naar belgie moet verzonden worden , 59 euro.
                      Valt dus best mee...

                      Comment


                        #12
                        je luchtbevochtiger kan best in je tentje staan ook kan je een dimmer op je afzuiger zetten zo dat die minder hard draait werk goed als je tentje maar strak staad is het goed in het begin ruiken ze toch niet zo erg Grtz xXx

                        Comment

                        Bezig...
                        X