kweken zonder elektriciteit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • arny187
    Retired
    • Nov 2008
    • 4

    #1

    kweken zonder elektriciteit

    Korting op 420shop
    ik heb hier een probleempje ik heb een lokatie gevonde warm en niet te vochtig en wil er voor eigen gebruik men plantje's kwijt maar ik heb een probleem geen stroom = geen licht

    iemand ideetje hoe op te lossen ?
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #2
    Kan je erbij met een verlengsnoer?
    grtz


    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • arny187
      Retired
      • Nov 2008
      • 4

      #3
      niet direct is afgelegen van mijn huis

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #4
        mhh denk dat het moeilijk,zelfs onmogelijk zal gaan om iets zonder licht te kweken.
        Anders wacht je tot maart of april en kan je in het wild enkele plantjes zetten.
        grtz



        ps , ik zie dat je nieuw bent stel u anders eens voor in het member introduction sectie, en geniet van vele voordelen!
        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f34/
        Last edited by westport; 21 November 2008, 13:50.
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • arny187
          Retired
          • Nov 2008
          • 4

          #5
          ik had gedacht om met kampeer verlichting te werken of auto batterij

          Comment

          • westport
            Wicked Grower
            420 MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 3847

            #6
            Denk dat het niet zal lukken hoor, denk dat kampeer verlichting niet het juiste spectrum heeft.
            En met een auto batterij zal je niet lang volhouden, want je mag rekenen dat je licht, aanvoer en afvoer van verse lucht nodig hebt en dat je batterij na enkele uren of minuten leeg is.
            De gouden regel bij het telen van cannabis is licht=gewicht.
            Het licht van de plantjes bij binnenkweek moet jij onder controle houden, dat wil zeggen dat je de plantjes moet voorgroeien +- 3a4 weken, met 18uur licht en ze dan in bloei moet zetten 12/12 uren licht.
            grtz
            Last edited by westport; 21 November 2008, 13:58.
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

            Comment

            • arny187
              Retired
              • Nov 2008
              • 4

              #7
              dan gaan we eens kijken of wa kunnen aftappen ergens he

              Comment

              • westport
                Wicked Grower
                420 MemberLucky Member
                • Aug 2008
                • 3847

                #8
                Dat zou je best niet doen
                grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                Comment

                • Flip Hasjkip
                  Wicked Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Sep 2008
                  • 3595

                  #9
                  Je kunt toch een aggregaat nemen ? Moet je er alleen ene nemen die stil is en een uitlaat naar buiten maken.
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment

                  • Weedy
                    Ultra Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2248

                    #10
                    Een aggregaat die stil is, dat is het zelfde als ketchup zonder tomaten volgens mij? Is dat wel mogelijk?
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment

                    • markster
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2008
                      • 2151

                      #11
                      ja er zijn ook benzine agregaten.die hoor je niet lopen

                      Comment

                      • Weedy
                        Ultra Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2248

                        #12
                        Aggregaten zijn altijd op benzine, of zit ik nu dom te denken? Enneh, volgens mij hoor je 'm wel altijd hoor. Heb je wat meer info? :p
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment

                        • markster
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2151

                          #13
                          nou weedy de meeste agregaten zijn op diesel hoor!
                          wrom? heel simpel omdat deze op rode diesel mogen draaien en dus veel goedkoper is dan benzine.op rode diesel betaal je geen accijns.en in vergelijk met zon agregaat is de benzine uitvoering veel stiller. maar horen zul je inderdaat,maar dat geld dan ook voor bv een afzuiging.mzzl

                          Comment

                          • Weedy
                            Ultra Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2248

                            #14
                            Ok, ik ken dat rode diesel wel

                            Wist niet dat ook aggregaten daarop werken, maar okee
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment

                            • Robba
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2008
                              • 809

                              #15
                              @weedy maar dan heb je wel een grote , benzine modellen zijn veel kleiner.

                              Comment

                              Bezig...