kweken zonder elektriciteit

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hobbyist
    Banned
    • Oct 2008
    • 605

    #16
    wel eens van diesel gehoord?? die dingen maken veel meer herrie als een benzine motor

    maar eigenlijk maken ze allemaal wel vrij veel herrie, als je er langs loopt hoor je ze allemaal wel

    groet

    Comment

    • Weedy
      Ultra Grower
      420 MemberLucky Member
      • Jul 2008
      • 2248

      #17
      Inderdaad.. Heb 't gevoel dat de TS ergens op een afgelegen gebied wilt gaan kweken.. een ratelende aggregaat trekt dan echt wel aandacht.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment

      • Flip Hasjkip
        Wicked Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Sep 2008
        • 3595

        #18
        Je kunt bijv. een kuil graven, deze bekleden met piepschuim en er een deksel op maken. 1 gaatje voor de luchtaanvoer en een gaatje voor de luchtafvoer. We hebben op heel wat festivals gestaan met aggregaat en de herrie valt best mee.

        Je moet dit natuurlijk niet in een druk bewoond gebied doen, maar zoals je al zei, het is een afgelegen plek.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #19
          maar ehh flip dient ie niet gekoeld te worden?

          Comment

          • Flip Hasjkip
            Wicked Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 3595

            #20
            Je hebt lucht- en watergekoeld. De koeling werkt eigenlijk net zoals je auto, door een grote fan. Het is niet zoals met een brommer, waar de cilinder door de rijwind gekoeld wordt

            Je moet zorgen dst er verse lucht in de kuil kan en de uitlaat naar buiten loopt.




            Dit is een grote, maar deze zijn beschikbaar in allerlei maten.

            Zullen niet goedkoop zijn, maar als dat een probleem is kan er beter worden gekeken naar een plek waar wel stroom/water/afvoer is.
            Last edited by Flip Hasjkip; 21 November 2008, 19:13.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment

            • markster
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2151

              #21
              ja flip als je je auto ingraaft loopt ie ook kapot!met een radiatuer heb je ook zoiets als rijwind koeling!daarvoor dient dat ding.
              ps ik weet wel t een en ander van auto s en dergelijke ben nm monteur

              Comment

              • hobbyist
                Banned
                • Oct 2008
                • 605

                #22
                eens in de maand komt er op elke plek van nl wel iemand. dat word dus zeker ontdekt. ik denk niet dat dit hem gaat worden

                groet

                Comment

                • Flip Hasjkip
                  Wicked Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Sep 2008
                  • 3595

                  #23
                  Ik heb wat gevonden :

                  DSS B.V. heeft verschillende mogelijkheden om uw aggregaat te voorzien van geluidisolatie. Van een simpele motordeken, een killerbox tot een complete stalen bekisting. DSS B.V.maakt voor elke aggregaat geluidisolatie op maat. Met maatwerk bent u verzekerd van het beste resultaat. Is de aggregaat al voorzien van geluidisolatie ( origineel of van een andere leverancier) dan kan DSS B.V. de aggregaat nog stiller krijgen. Door de ruime ervaring met ontbrandingsmotoren wordt het geluid gedempt en rekening gehouden met koeling, draaiende delen en stroom kabels.





                  bron : www.noise-killer.nl
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment

                  • markster
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2151

                    #24
                    duur alternatief:zonne panelen
                    maar ik denk niet dat dit de bedoeling is

                    Comment

                    • Weedy
                      Ultra Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Jul 2008
                      • 2248

                      #25
                      Zonnenpanelen? Kunnen die lampen laten branden dan?

                      Dacht dat het alleen mogelijk was voor de verwarming in een huis ofzo, het verwarmen van water e.d.
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment

                      • markster
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2151

                        #26
                        zonnepanelen wekken elecktrisiteit op ,en deze gaat naar bv een boiler die dan weer t water op warmt
                        dus een boiler heeft een veel hoger wattage dan een lamp.
                        so why not?

                        Comment

                        • Weedy
                          Ultra Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2248

                          #27
                          Don't know. Weet zo goed als niks van elektriciteit

                          Zo zie je meer, zelfs ik leer nog van alles bij over Aggregaten, zonnenpanelen
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment

                          • markster
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2008
                            • 2151

                            #28
                            haha lol
                            we kunnen allemaal wat van elkaar leren !
                            drom vind ik dit juist een fijn forum
                            grtz

                            Comment

                            • Urban
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2008
                              • 4104

                              #29
                              voor 1 lamp een aggregaat gebruiken? lol dat verbruikt meer dan dat het opbrengt.

                              Comment

                              • Robba
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2008
                                • 809

                                #30
                                Wel een 3 kilowatter

                                Comment

                                Bezig...