Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stekjes verzorgen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: stekjes verzorgen

    Grond niet ingewaterd voor de stekken erin gingen, zodat de stekblokjes leeggetrokken zijn, of de stekblokjes gewoon verwijderd, lamp te laag, temp. te hoog etc.
    Er zijn zoveel dingen die je fout kunt doen ..
    Als je er nog een dag iets overheen zet, of de plant een keer natspuit (niet in het licht) dan komen ze wel, mits je ze niet vermoord hebt eh
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: stekjes verzorgen

      QnQ, bedank voor je advies. erg geholpen, idd, ik heb de aarde niet ingewaterd, u don ze het prima na dat ik water heb gegeven, en een beetje nat gespoten....nee man ik heb ze niet vermoord, hahahaha. alleen 3 willen niet, maar goed dat is nog geen 2%. netjes toch, heel erg bedankt.oh ja nog iets, omdat ik niet in nl ben, met ik het doen met de aarde wat ze hier hebben, dus i wil graag of je me kan vertellen of het geschekt is, ik maak later een foto van de inhoud, staat allemaal op het zakje. kan dat?,gr

      Comment


        #18
        Re: stekjes verzorgen

        IMG_20121207_113408.jpgIMG_20121207_113334.jpgIMG_20121207_113349.jpgik zou graag willen weten of deze inhoud voldoet aan de gewenste resultaat

        Comment


          #19
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #20
            Even een boterhamzakje natmaken en er overheen trekken, dan staan ze morgen weer overeind.
            De LV moet omhoog.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...
            X