Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met het kweken onder een bouwlamp. Dan heb ik het niet over tl buizen maar echt over dit soort dingen:
Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?
Collapse
X
-
Re: Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?
Ja absoluut doen, daar zijn ze voor gemaakt.
Vergeet HPS, bouwlampen zijn de shit !!!!!!
& vooral; lees niet en koop een zak hennepzaad bij de dierenwinkel
Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
Comment
-
Re: Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?
heb je d'r weer een.................Comment
-
Re: Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?
Ja, je kan daar planten onder groeien en bloeien. Wat je krijgt is een plant van 1.5m hoog met 2 misschien zelfs 3 internodes, en hier en daar een wit haartje op. Wat misschien wel zou gaan zijn de moderne bouwlampen. Je hebt nu immers bouwlampen met 2x een tornado spaarlamp in. als je der zo'n 4 op een m² hangt heb je misschien wel wat. Geloof als je spaar straler googled dat je wel wat links krijgt.Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds ContestComment
-
Re: Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Maar alleen voor groeien !!!Comment






Comment