Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • florisio
    Stekje
    • Sep 2010
    • 8

    #1

    Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?

    Korting op 420shop
    Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met het kweken onder een bouwlamp. Dan heb ik het niet over tl buizen maar echt over dit soort dingen:


  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Re: Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?

    Doen, de 1000 watt versie.

    Ik vraag mij echt af of er iemand 100 aliassen aangemaakt heeft om mij op mijn zenuwen te werken.

    Comment

    • Cookaap
      Elite Grower
      • Dec 2011
      • 2730

      #3
      Re: Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?

      het gaat ook om het soort licht hé. Dus ik zou gewoon een hps lamp kopen aangezien je toch minimaal 400 watt wil.

      Comment

      • WeedoHolic
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 780

        #4
        Re: Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?

        Ja absoluut doen, daar zijn ze voor gemaakt.
        Vergeet HPS, bouwlampen zijn de shit !!!!!!

        & vooral; lees niet en koop een zak hennepzaad bij de dierenwinkel
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

        Comment

        • moreweed
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2009
          • 5939

          #5
          Re: Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?

          keihandige dingen inderdaad. Niet alleen kweken, ze roken het ook nog voor je op
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          • Ventje
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 960

            #6
            Re: Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?

            Buiten werkt het wel

            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment

            • HJM
              Wicked Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 3714

              #7
              Re: Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?

              heb je d'r weer een.................
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment

              • Fruitboer
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 412

                #8
                Re: Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?

                Ja, je kan daar planten onder groeien en bloeien. Wat je krijgt is een plant van 1.5m hoog met 2 misschien zelfs 3 internodes, en hier en daar een wit haartje op. Wat misschien wel zou gaan zijn de moderne bouwlampen. Je hebt nu immers bouwlampen met 2x een tornado spaarlamp in. als je der zo'n 4 op een m² hangt heb je misschien wel wat. Geloof als je spaar straler googled dat je wel wat links krijgt.
                Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                Comment

                • HJM
                  Wicked Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 3714

                  #9
                  Re: Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?



                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Maar alleen voor groeien !!!
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?

                    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                    Ik vraag mij echt af of er iemand 100 aliassen aangemaakt heeft om mij op mijn zenuwen te werken.
                    Indeed..
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • Renhaze
                      Son of the Bong
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2011
                      • 441

                      #11
                      Re: Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?

                      Geen ervaring mee, maar ik hoor wel vaker dat mensen wiet ver-bouwen... dus dat bedoelen ze daarmee!

                      Comment

                      • florisio
                        Stekje
                        • Sep 2010
                        • 8

                        #12
                        Re: Iemand ervaring met kweken onder bouwlamp?

                        Ik snap het al, bedankt!

                        Comment

                        Bezig...