Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help/kenners gevraagd???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Help/kenners gevraagd???

    damn daarom was ik dus overgestapt naar hydro, zo zagen mijn planten op grond(plagron) er ook regelmatig uit(kwestie van geen groene vingers hebben met handwateren, maar wel kunnen rekenen met een timer)
    en een stikstof te kort opheffen door meer stikstof toe te voegen in een toch al te natte bodem, gaat hem dan ni worden. de plant kan de stikstof niet opnemen omdat ie te nat staat!
    Last edited by Hennep; 20 January 2013, 22:01.
    sigpic
    Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

    Comment


      #32
      Re: Help/kenners gevraagd???

      Oorspronkelijk geplaatst door Hennep View Post
      damn daarom was ik dus overgestapt naar hydro, zo zagen mijn planten op grond(plagron) er ook regelmatig uit(kwestie van geen groene vingers hebben met handwateren, maar wel kunnen rekenen met een timer)
      en een stikstof te kort opheffen door meer stikstof toe te voegen in een toch al te natte bodem, gaat hem dan ni worden. de plant kan de stikstof niet opnemen omdat ie te nat staat!
      Ja natuurlijk. Maar het kan ook zijn dat de grond gewoon uitgeput is. Groetjes.
      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

      Comment


        #33
        Re: Help/kenners gevraagd???

        bedankt voor de reacties allemaal, te nat kan het nu niet zijn, want dit was in het begin wel het geval.
        Er wordt ook niet geknoeid met water op het blad.
        Overtollig water loopt onderaan uit de pot.
        Krijgen 1x maal per dag water nu, de planten zijn circa 60/70cm groot en hoeven niet groter te worden wat hem betreft.
        Er wordt gekweekt in een professioneel kweektent, 2 ventilatoren en afzuiging, wilt de ruimte optimaal benutten. Lamp hangt nu circa 50cm van de plant.

        Het is zijn eerste x en heeft dus enkel gebruik gemaakt van potgrond gemengd met bemeste grond en terra cacaodoppen voor een betere afwatering.
        1x npk meststof toegevoegd.

        hopelijk schets dit een duidelijker beeld voor jullie.

        Maar begrijp ik het goed de pot 7liter te klein zijn, want zie diverse andere ook dezelfde inhoud potten gebruik maken tevens dicht op elkaar staan.

        Comment

        Bezig...
        X