Gele bladeren!
Collapse
X
-
Re: Gele bladeren!
Een overvoeding is dat zeker niet ze trekt N uit je onderste blad. Beurt groeivoeding is dus idd geen slecht idee.heb hetzelfde probleem met men planten...
[ATTACH=CONFIG]154843[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]154844[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]154845[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]154846[/ATTACH]
mij hebben ze ook al gezegd dat het wat overvoeding is en dat ik me er eigenlijk niet zoveel zorgen om hoef te make...
ben nu gestopt met voeding geven maar betert niet echt..
dus hier zegge jullie dat het dan mss goed is om groei voeding te geve omdat daar stikstof inzit?
maar plantjes bloeien ng mooi verder dus ik denk dat het bij jou ook wel goed komt.
grtzComment
-
Re: Gele bladeren!
jij zegt ook een beetje groeivoeding geven??
hoeveel zou ik dan geven?2ml op een liter water of moet ik 2 ml meegeven samen met de 5 ml bloeivoeding op 1l water?
grtzComment
-
Re: Gele bladeren!
Rustig an d'r mee, niet meteen de Sinterklaas lopen uithangen met voeding.
Wijsneuzen beginnen de eerste paar keer met een halve dosering en schroeven het naar behoefte langzaam op.
Klakkeloos voedingsschema's van fabrikanten aanhouden heeft geen zin, een zekere richtlijn is het in grote lijnen wel.
Antwerper, je loopt nou zo wel andermans topic te hi-jacken eh aso!
Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets
Comment
-
Re: Gele bladeren!
sry is ni de bedoeling...
dacht hebben hetzelfde probleem kunne we beter in 1 topic samen naar een oplossing zoeken......
grtzComment
-
Re: Gele bladeren!
Lol, ik vind het prima hoor, zo leren we toch ook van elkaar
. Heb eergister zo'n gistfabriekje gemaakt. 2 flessen, 1 liep er al gauw over haha, beetje te scheutig geweest.
Comment
-
Re: Gele bladeren!
Ha K1, las ook dat naast Co2 ook veel stikstof vrij komt. Nouja zoals gezegt, baat het niet, schaad het niet.Comment





Comment