Gele bladeren!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #31
    Re: Gele bladeren!

    Oorspronkelijk geplaatst door back in the days
    nee maat in groevoedingi zit de verhouding tussen n en pk anders verdeeld de plant heeft in het groeistadium en begin bloei meer n nodig en beetje pk en vanaf ze stopt met groeien steekt ze haar energie in de toppen daarvoor heeft ze een bloeivoeding nodig deze heeft een verhouding met minder n en meer pk
    Oorspronkelijk geplaatst door wildbloemetje
    Ok, duidelijk
    grin.gif Zo zie je maar, op ieder potje ..
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #32
      Re: Gele bladeren!

      Oorspronkelijk geplaatst door antwerpsmoker
      heb hetzelfde probleem met men planten...
      [ATTACH=CONFIG]154843[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]154844[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]154845[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]154846[/ATTACH]

      mij hebben ze ook al gezegd dat het wat overvoeding is en dat ik me er eigenlijk niet zoveel zorgen om hoef te make...
      ben nu gestopt met voeding geven maar betert niet echt..
      dus hier zegge jullie dat het dan mss goed is om groei voeding te geve omdat daar stikstof inzit?
      maar plantjes bloeien ng mooi verder dus ik denk dat het bij jou ook wel goed komt.

      grtz
      Een overvoeding is dat zeker niet ze trekt N uit je onderste blad. Beurt groeivoeding is dus idd geen slecht idee.

      Comment

      • antwerpsmoker
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Nov 2012
        • 421

        #33
        Re: Gele bladeren!

        jij zegt ook een beetje groeivoeding geven??

        hoeveel zou ik dan geven?2ml op een liter water of moet ik 2 ml meegeven samen met de 5 ml bloeivoeding op 1l water?

        grtz

        Comment

        • WeedoHolic
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2011
          • 780

          #34
          Re: Gele bladeren!

          Rustig an d'r mee, niet meteen de Sinterklaas lopen uithangen met voeding.
          Wijsneuzen beginnen de eerste paar keer met een halve dosering en schroeven het naar behoefte langzaam op.
          Klakkeloos voedingsschema's van fabrikanten aanhouden heeft geen zin, een zekere richtlijn is het in grote lijnen wel.

          Antwerper, je loopt nou zo wel andermans topic te hi-jacken eh aso!
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

          Comment

          • antwerpsmoker
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • Nov 2012
            • 421

            #35
            Re: Gele bladeren!

            sry is ni de bedoeling...

            dacht hebben hetzelfde probleem kunne we beter in 1 topic samen naar een oplossing zoeken......

            grtz

            Comment

            • wildbloemetje
              Advanced Stoner
              • Nov 2012
              • 56

              #36
              Re: Gele bladeren!

              Lol, ik vind het prima hoor, zo leren we toch ook van elkaar . Heb eergister zo'n gistfabriekje gemaakt. 2 flessen, 1 liep er al gauw over haha, beetje te scheutig geweest.

              Comment

              • k1
                Wicked Grower
                MemberLucky Member
                • May 2011
                • 3660

                #37
                Re: Gele bladeren!

                Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                Dat gistfabriekje maakt CO2 das toch heel wat anders dan stikstof.


                luisteren naar deze man

                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment

                • wildbloemetje
                  Advanced Stoner
                  • Nov 2012
                  • 56

                  #38
                  Re: Gele bladeren!

                  Ha K1, las ook dat naast Co2 ook veel stikstof vrij komt. Nouja zoals gezegt, baat het niet, schaad het niet.

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #39
                    Re: Gele bladeren!

                    Da's misschien wel omdat iemand Stikstof makkelijker vond om uit te spreken dan seeooohtwee.
                    Meten is weten.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...