Een aantal vragen over het planten van wiet :)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #16
    Re: Een aantal vragen over het planten van wiet

    Ja een autoflower ruik je bij de buren een autoflower ruik namelijk heel erg
    Beste begin je met kweken in april mei en ja je kan autoflower achter je raam kweken dat deden hier al meer mensen.
    Van een autoflower haal je weinig wiet
    Gebruik in begin zaai en stek aarde en pot dan om naar een goede verse aarde dan heb je geen voeding nodig
    beste zet je autoflower buiten als je kleintje neem dan vald de over last wel mee.

    suc6 belladonna
    God was never on your side..

    Comment

    Bezig...