Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hermafrodiet ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Re: Hermafrodiet ?

      het is maar 1 met zulke trossen , deze is ondertussen al verwijderd , de andere 2 hebben er soms 1 . lichtstress lijkt mij echt onwaarschijnlijk , kast is dicht met platiek zijl , rolluik is naar beneden en verduisterende gordijnen zijn dicht . dus licht kan bijna onmogelijk binnendringen als ik in die kamer sta zie ik letterlijk niets . en de rest doet het perfect, anders zouden die toch ook last hiervan moeten hebben niet ? ik hou het momenteel dat de temperatuur wat veel schomelde , zien als deze constanter is dat het ook verbeterd

      Comment


        #18
        Hermafrodiet ?

        Ik zou ze toch is contacteren in ieder geval... Veel sterkte met je verlies van je dame

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            Re: Hermafrodiet ?

            RQS hebben meer mensen last van herma's
            dit ligt niet aan de kweker
            dus je mag ten alle tijden even 'n foto naar hun sturen van je herma met de mededeling dat je nieuw fatsoenlijk zaad wilt
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #21
              Re: Hermafrodiet ?

              Oorspronkelijk geplaatst door wietbelgie View Post
              het is maar 1 met zulke trossen , deze is ondertussen al verwijderd , de andere 2 hebben er soms 1 . lichtstress lijkt mij echt onwaarschijnlijk , kast is dicht met platiek zijl , rolluik is naar beneden en verduisterende gordijnen zijn dicht . dus licht kan bijna onmogelijk binnendringen als ik in die kamer sta zie ik letterlijk niets . en de rest doet het perfect, anders zouden die toch ook last hiervan moeten hebben niet ? ik hou het momenteel dat de temperatuur wat veel schomelde , zien als deze constanter is dat het ook verbeterd
              Ook niet toevallig een rood letje in je ruimte zelf? knopje stekkerdoos of lampje verwarming of zo?

              Comment


                #22
                Re: Hermafrodiet ?

                fatsoenlijk zaad kan wel tegen wat licht tijdens de nacht uren.
                de maan weerkaatst ook haar licht snachts dus buitenplanten staan ook nooit volledig in het donker!
                gefeminiseerd zaad is vaak gewoon herma gevoelig...
                dat lichtje van de verwarming op stekkerdoos is dus te verwaarlozen als je fatsoenlijk zaad gebruikt
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #23
                  Re: Hermafrodiet ?

                  Momenteel lijkt alles in orde en ze doen het goed en zie geen bolletjes meer verschijnen . heb die herma bij en maat thuis gezet , hij ging bolletjes verwijderen . en kunnen we eens zien wat er nog van komt he.

                  Comment


                    #24
                    Re: Hermafrodiet ?

                    vorige week mail gestuurd naar RQS en vandaag 3 nieuwe zaadjes in de bus gekregen . mocht zelfs kiezen welke dank u RQS

                    Comment


                      #25
                      Re: Hermafrodiet ?

                      Kijk, netjes opgelost. Succes .

                      Comment

                      Bezig...
                      X