Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

belichting autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    belichting autoflower

    Korting op 420shop
    Hallo Medegrowers
    ik zit met een klein vraagje over hoeveel uren het best een autoflower verlicht
    want de eene zegt 24 uur , 18uur of 12 uur
    aangezien autoflower niet lichtgevoelig is dacht ik dat 12u genoeg is
    groetjes Moonlight1

    #2
    Re: belichting autoflower

    18 uur licht zou het beste moeten zijn voor autoflowers.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

    Comment


      #3
      Re: belichting autoflower

      ik groei nu op 24/24 aangezien ik nog geen schakelklok heb, ik zit nu aan dag 4, ik ga ze in het begin zeker veel licht geven daarna waarschijnlijk ook 20/24
      Aquafarm 400W HPI/HPS 1 plant SCROG
      groe(n)tjes for all

      Comment


        #4
        Re: belichting autoflower

        zou ik autoflower op 12/12 kunnen zetten na 3a4 weken groei te geven
        wat zijn de voor of nadelen hiervan

        Comment


          #5
          Re: belichting autoflower

          Hoe meer licht, hoe beter de opbrengst

          Comment


            #6
            Re: belichting autoflower

            Oorspronkelijk geplaatst door moonlight1 View Post
            zou ik autoflower op 12/12 kunnen zetten na 3a4 weken groei te geven
            wat zijn de voor of nadelen hiervan
            Nadeel? Hoop fluff. Waarom kies je een soort die bloeit onder 18/6 om ze vervolgens op 12/12 te zetten?

            Comment


              #7
              Re: belichting autoflower

              ook een nadeel de elektriciteit is niet gratis he

              Comment


                #8
                Re: belichting autoflower

                is waar maar had je beter op voorhand dan even 2 keer nagedacht maar het beste voor een af is 18/6....

                hebben ze redelijk lange dag maar ook nog een mooie nacht rust..

                grtz

                Comment


                  #9
                  belichting autoflower

                  De vraag is of je elec kost hoger is dan je eventuele grotere opbrengst... Ik zou dat wel is graag getest zien met 2 dezelfde planten 1op 12 en 1 op 18... Had ik de plaats maar, leuk experimentje toch? ;-D

                  Comment


                    #10
                    Re: belichting autoflower

                    ik had vorige keer een schoone ak automatic en die had geen last van die 12/12

                    volgens dat ik denk is het gewoon wachten tot deze planten beginnen te bloeien en dan pas om te schakelen naar 12/12 dat dit geen probleem geeft maar hoe meer elektriciteit hoe meer betalen en dat gaat die 5%extra niet veel uitdoen
                    en fluf heeft daar niet mee te maken omdat het te warm was en als het te warm is bij 12/12 zal dit ook zijn met 18/6
                    Last edited by moonlight1; 31 December 2012, 09:31.

                    Comment


                      #11
                      Re: belichting autoflower

                      18/6 voor auto's.
                      Anders blijven ze kleiner, brengen minder op, en is de kwaliteit inferieur.
                      Kan je nagaan hoe fijn wietje je had gehad als je die AK op 18/6 had gelaten.

                      Met welk idee heb je dan autoflowers gezet ?
                      Het grote verschil met betrekking tot het kweken is alleen dat je die op 18/6 laat staan tot het eind.
                      Ze zijn verder niet makkelijker of moeilijker dan "gewone" soortjes.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: belichting autoflower

                        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                        18/6 voor auto's.
                        Anders blijven ze kleiner, brengen minder op, en is de kwaliteit inferieur.
                        Kan je nagaan hoe fijn wietje je had gehad als je die AK op 18/6 had gelaten. .
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                        Comment


                          #13
                          Re: belichting autoflower

                          dan zal ik ze buitenzetten veel gemakkelijker en minder elektriciteit

                          Comment


                            #14
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment


                              #15
                              Re: belichting autoflower

                              ik ga een testje doen wat het beste is want ik vind het nogal onlogische zelle
                              mijn plantjes blijven kleinere ik denk dat dit geen waar is onder het normaal regime was de plant 30 cm groter dan aangegeven
                              deze had zelfs dikke kroppen en goed aan elkaar
                              dus als ik aan de auto flowers begin zal ik er een verslagje van maken 1 plant onder het normale regime maar met drie weken voorgroei dat ze zeker al in bloei voor ik het op 12/12 en de andere op 20/4 maar eigenlijk is toch geen goede test als ik van zaad begin want dan zijn ze niet hetzelfde

                              Comment

                              Bezig...
                              X