Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

belichting autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: belichting autoflower

    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      #32
      Re: belichting autoflower

      jaja ik ben ervan overtuigd dat ik een redelijke opbrengst ga hebben ook op 12/12 als je wacht tot ze zelf in bloei schiet vroeger als dit kun je de autoflower niet op 12/12 schakelen wat is het voordeel daarvan minder electriciteit mijn huisje is het toch ongeveeer altijd 18 graden en de lamp doet de rest maar omwille dat jullie overtuigd zijn dat het best is op 20/4 heb ik een speciale lamp van 250 watt gekocht om die test te doen want anders teveel verspilling van electriciteit

      Comment


        #33
        Re: belichting autoflower

        het is pas verspilling als je minder opbrengst zou hebben in verhouding als op de normale manier van kweken van autoflowers.
        je gebruikt MEER stroom ja maar daarvoor in de plaats krijg je 100% meer opbrengst in plaats van wat fluffy topjes en 1-5 gram per plantje.
        ik kweek al zoveel jaar met die auto's dus ik vraag me af wat iemand nog met al die info doet die hem gegeven word!!!
        antwoorden is overbodig gezien er geen advies opgevolgd word mijn mening!
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #34
          Re: belichting autoflower

          Goh ja. Je stelt de vraag en weet het daarna beter. Om gek van te worden. Als je reguliere zaden voorgroeit onder tl en daarna op 12/12 zet onder hps verbruik je ook amper iets. Maar we blijven volhouden dat dat met autoflower ook gaat. Awel ja, veel fluff, verloren elektriciteit en 9-10 weken verspeeld. Maar we blijven ons herhalen. Kweekt maar autoflower op 12/12.

          Comment


            #35
            Re: belichting autoflower

            hallo Angel,
            Ik kan best wel tegen enkele opmerkingen.Inderdaad,ik was wel helemaal te lui om nog enige informatie op te halen via deze site dankzij al jullie kweekverslagen.
            'T is nu 3dagen dat ik weg en weer loop als beginner om een zo goed mogelijke opstelling aan te maken.
            3Maanden dat ik niets meer gesmoord heb en m'n laatste centjes in m'n kweektent en benodigdheden heb gestoken.
            Als nieuwkomer wist ik niet beter,echt dom eigenlijk.

            Comment

            Bezig...
            X