ben begonnen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wwtje
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Dec 2012
    • 12

    #1

    ben begonnen

    Korting op 420shop
    hallo ben dus begonnen en wou eens weten of ik goed bezig ben. 2 weken geleden maandag ontkiemd tot zaterdag onder tl gestaan en zondag onder een 400w lamp. 18/6 potgrond gemengd met stekgrond geef water met wortelstimulator en booster. maar als ik zo rond kijk vindt ik de mijne nogal klein? graag tips. alvast bedankt20130103_171509.jpg20130103_171522.jpg20130103_171526.jpg
  • roll
    Expert Stoner
    Member
    • Jun 2012
    • 76

    #2
    ben begonnen

    Temperatuur? Luchtvochtigheid? Krijgen ze voldoende water? Ze lijken me idd een klein beetje achter te zitten...alhoewel... Geen al te grote zorgen maken. Probeer alle parameters juist te krijgen / houden en dat komt wel goed.

    Opletten met druppels op bladeren en hps licht; werkt als een lens en je blad kan verbranden... Als je water vernevelt doe je dat best als de lamp net uit is.

    Comment

    • wwtje
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Dec 2012
      • 12

      #3
      Re: ben begonnen

      tempratuur is lamp aan 28 lamp uit 24 luchtvochtigheid krijg ik niet hoger dan 40 en bedankt voor de tip zal ze voortaan later sproien

      Comment

      • El Nino
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Jan 2012
        • 544

        #4
        Re: ben begonnen

        ze zien er gezond uit . Ze zijn idd beetje klein om al 2 weken oud te zijn maar da komt wel goed met die 400 wattjes. Staan ze nu altijd onder die 400w lamp ? en ik neem aan dat het een HPS lamp is ?

        Succes ermee!
        250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

        Comment

        • wwtje
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Dec 2012
          • 12

          #5
          Re: ben begonnen

          ze staan vanaf zondag continu onder die 400 watt en is hps en bedankt

          Comment

          • El Nino
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Jan 2012
            • 544

            #6
            Re: ben begonnen

            Ok, je zal wel merken dat ze een stuk sneller zullen groeien. Best je lamp altijd op 35cm van je plantjes hangen, zo werkt je lamp het efficientst. Welke strain heb je gekozen btw ?
            250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

            Comment

            • wwtje
              Plantje
              Nieuw Lid
              • Dec 2012
              • 12

              #7
              Re: ben begonnen

              oke zal me lamp nog iets laten zakken dan/ en het is white widow

              Comment

              • El Nino
                T.H.C. Master
                MemberLucky Member
                • Jan 2012
                • 544

                #8
                Re: ben begonnen

                allright leuk, die heb ik voor de moment ook staan, ze is wel bijna klaar van mij .

                Succes dermee, ik volg je verslagje
                250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                Comment

                • wwtje
                  Plantje
                  Nieuw Lid
                  • Dec 2012
                  • 12

                  #9
                  Re: ben begonnen

                  zag heb net ff gekeken ziet er goed uit bij jouw. en bedankt

                  Comment

                  • wwtje
                    Plantje
                    Nieuw Lid
                    • Dec 2012
                    • 12

                    #10
                    Re: ben begonnen

                    Oorspronkelijk geplaatst door wwtje
                    zag heb net ff gekeken ziet er goed uit bij jouw. en bedankt
                    heb nog een vraagje hoop dat iemand mijn daar andwoordt op wil geven heb een ventilator is het goed als ik die op mijn plantjes richt of niet alvast bedankr

                    Comment

                    • Smowkie
                      Elite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2011
                      • 2684

                      #11
                      ben begonnen

                      Mooi hoor, veel succes!

                      Comment

                      • k1
                        Wicked Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2011
                        • 3660

                        #12
                        Re: ben begonnen

                        laat die tussen lamp en plantjes blazen !!

                        je plantjes zullen zoizo wel beetje mee bewegen

                        groetjes

                        Tevens pics nemen als lamp uit is aub !!

                        is mooier om naar te kijken
                        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                        Comment

                        • wwtje
                          Plantje
                          Nieuw Lid
                          • Dec 2012
                          • 12

                          #13
                          Re: ben begonnen

                          ff update had ze een par dagen geleden overgepot van 6 literpot naar 12 liter ging de vorige morgen kijken en schrok mijn eigen kapot alles hing slap en het ging niet goed. flink wat water gegeven met wortelstimulator en booster en aminio forte. en nou zien ze er zo uit. maar dan gelijk een vraag kan ik nou over naar de bloei? 20130111_221212.jpg20130111_221202.jpg20130111_221157.jpg

                          Comment

                          • Smowkie
                            Elite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2011
                            • 2684

                            #14
                            ben begonnen

                            Hangt een beetje af van je hoogte die je tot je beschikking hebt? En zoals k1 zegt zou het beter zijn dat je de foto's neemt net voor de lamp aan gaat of als ze net uit is, dan kan je beter oordelen over de kleur van de plantjes, ik zou ze zeker nog een week 18/6 geven, mss wel 2 weken zelfs, tenzij je de ruimte niet hebt....

                            Comment

                            • wwtje
                              Plantje
                              Nieuw Lid
                              • Dec 2012
                              • 12

                              #15
                              Re: ben begonnen

                              sorry voor de foto. zal de volgende keer met licht uit foto nemen. de plantjes zijn mooi donkergroen van kleur. mijn hoogte is maximaal 160 dan blijft de lamp op een afstand van 60cm. deze heb ik trouwens ook verandert zit nou een 600 watt lamp in. maar zoals ik hier lees groeien ze nog 2 a 3 weken door. vandaar mijn vraag

                              Comment

                              Bezig...