ben begonnen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Blani
    Ultra Grower
    • Jun 2011
    • 2004

    #16
    Re: ben begonnen

    Je hebt hopelijk ook de VSA vervangen door een 600watt VSA? Ik vraag 't maar even voor de zekerheid...

    Comment

    • wwtje
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Dec 2012
      • 12

      #17
      Re: ben begonnen

      Oorspronkelijk geplaatst door Blani
      Je hebt hopelijk ook de VSA vervangen door een 600watt VSA? Ik vraag 't maar even voor de zekerheid...
      ja dat heb ook gedaan. maar bedankt

      Comment

      Bezig...