kiemplantjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thegrowbox
    Retired
    • Jan 2009
    • 13

    #16
    Re: kiemplantjes

    heb de oude plantje overgezet in zaai en stek grond en de lamp wat hoger gehangen en de waaier uit gedaan hopelijk komen ze erdoor

    Comment

    • k1
      Wicked Grower
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 3660

      #17
      Re: kiemplantjes

      zoals net boven uw post geplaatst is !! why terug overpotten :s

      ze hadden het wel gehaald hoor

      enkel hadden ze beetje afgezien de eerste week !! maar die zooi dat nu beetje geel word !! die dief je tog weg als je naar bloei gaat !!

      Tevens , mja wens ik je tog geluk toe

      en spring nog wel is binnen !!

      Groetjes
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment

      • thegrowbox
        Retired
        • Jan 2009
        • 13

        #18
        Re: kiemplantjes

        hier een foto van de 4 plantjes de 3 kleinste staan er nu een kleine week in en de grootste ongeveer 2 weken groeien ze zijn de laaste 20 uren bijna niet meer gegroeid
        en groeien ze niet veel te traag ?2013-01-28 13.44.15.jpg

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        de 3 kleinste plantjes zijn uit nieuwe zaden en het grotere plantje is nog van de reeks verbrande plantjes

        Comment

        • thegrowbox
          Retired
          • Jan 2009
          • 13

          #19
          Re: kiemplantjes

          ik heb de plantjes terug verpot in de 11 liter potten met growmix de kleine potjes waren volledig doorgroeid

          Comment

          • Urban
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 4104

            #20
            Re: kiemplantjes

            Ik heb het idee dat je grond te droog staat

            Comment

            • thegrowbox
              Retired
              • Jan 2009
              • 13

              #21
              Re: kiemplantjes

              de plantjes doen het goed in de 11 liter potten alleen het grootste plantje vertoond gele plekken vooral op de puntjes van de bladeren weet iemand waaraan dit zou kunnen liggen ?2013-01-31 19.34.46.jpg

              Comment

              Bezig...