hawaiian snow start up , give me a hand please
Collapse
X
-
Comment
-
Re: hawaiian snow start up , give me a hand please
ik zou deze zomer graag buitenkweken en vroeg me af wat je me kan aanraden , beste optie voor een grootte oogst.
ik ging oorspronkelijk gaan voor een deens soortje bv , royal dane enzovoort maar ik vind geen gefeminiseerde .... duuus iets anders wat zowat dezelfde eigenschappen heeft als de deense soort maar dan wel vrouwelijk , iemand een ideetje ? ik zou binnen 2 weken starten met voor te groeien dan rond half mei buiten zetten en ik zou rond eind augustus / september willen oogsten.Comment
-
Re: hawaiian snow start up , give me a hand please
update voor degene dat mee volgen , eerste foto's zijn van de grootste 2 , de andere foto's zijn direct op 12/12 gezet 4x hawaiian snow & 1x bluematic woensdag week 5 bloei
20130408_200939.jpg20130408_201002.jpg20130408_201022.jpg20130408_200930.jpgComment
-
Re: hawaiian snow start up , give me a hand please
Plantjes hebben wat last van de warmte denk ik, of staan ze op de tocht ?
Ze vouwen de bovenste fanleafs wat dicht, da's om overmatige verdamping te voorkomen.
Voor geschikte buitenplantjes zou je het buitenkweek of het guerilla deel van dit forum eens kunnen bekijken.
Dan zie je meteen de praktijk, en sla je de verkooppraatjes over
Succes.Comment
-
Re: hawaiian snow start up , give me a hand please
Nee je hebt gelijk , teveel warmte . Ik zet de ruit nu af en toe eens open danku voor het antwoord (;Comment
-
-
Re: hawaiian snow start up , give me a hand please
Tot nu toe nog niet teveel probs gehad op de 'dieselmotor' na ;p per week groeien ze echt immens , ben nu 6 weken ver in bloei en ze zijn al 1m70 . Ik kijk echt uit naar de oogst , hopelijk zonder veel complicaties.Comment
-
Re: hawaiian snow start up , give me a hand please
Lekker door later tuffen dus die diezel, ghehe mooizo. De mijne zit in maand 5 en kan nog wel ff denk dat die de 6 maanden vol gaat maken, hihi.Comment
-
Re: hawaiian snow start up , give me a hand please
ik ben gestart op 22 januari , dus 3 maand ofzo ik schat nu nog een 5 tal weken en ze zijn echt al huge .
Jij ook binnenkweek? alvast veel succes & als het mogelijk is post is een fototje van jouw kweek , ben benieuwd .
vele groeten van een medekweker !
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
hier een nieuwe update , morgen week 7 van bloei .
image2.jpgimage1.jpg dit zijn de 2 grote
image4.jpgimage3.jpg dit zijn de h4x hawaiian snow ( direct 12/12 ) en de bluematic autoflower ook direct 12/12Last edited by letthegardengrow; 23 April 2013, 14:55.Comment
-
Re: hawaiian snow start up , give me a hand please
en we zijn weeral twee weken verder , wat gaat de tijd toch snel & wat groeien die toppen !
vandaag 9de week bloei , hierbij enkele foto's
wajooo.jpgwajoo.jpgwajo.jpgComment
-
Re: hawaiian snow start up , give me a hand please
Mooi mooi!Comment
-
Re: hawaiian snow start up , give me a hand please
hoe hoog zijn je hawaiis die je meteen op 12 gezet hebt?????Wil je blowen, moet je het zelf growen
Comment
-
Re: hawaiian snow start up , give me a hand please
groter als die 2 die voorgegroeid zijn ;p , ze zijn wel niet zo breed .
ik zal morgen foto posten voor je , ik moet wel toegeven dat ik ze keer op keer als ze te hoog komen opnieuw breekComment




Comment