Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nacht verse lucht

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nacht verse lucht

    Korting op 420shop
    ik vraag mij af of de plantjes in de nacht verse lucht moet hebben?
    want bij mij is da niet het geval, aangezien mijn afzuiging pas vanaf 29graden begint te zuigen. wel staat de ventilateur constant .
    kan iemand hier op antwoorden?
    alvast bedankt
    Last edited by bobo; 5 December 2008, 18:26.

    #2
    Wanneer branden je lampen?

    Comment


      #3
      je planten hebben nood aan verse lucht gedurende de nacht en dag cyclus.

      Grtz

      Comment


        #4
        hoe doen jullie dit dan?
        is het dan beter om de afzuiging constant te laten zuigen voor verse lucht ?

        Comment


          #5
          Hoe is je afzuiger aangesloten ?

          Grtz

          Comment


            #6
            Als je lamp uit is kan je wat minder afzuigen. Ligt er ook aan wat de temperatuur is .

            Comment


              #7
              in de nacht is het 21 graden maar geen afzuiging
              een thermostaat die in de tent hangt en die verstelbaar is in graden staat op 29 graden
              dan zou ik elke dag mijn thermostaat moeten verstellen van 29 , 21
              dat is ni te doen

              Comment


                #8
                Zet je hem gewoon op 24 a 25 graden zit er geen aparte fan contoler op ?

                Grtz

                Comment


                  #9
                  ja das juist die thermostaat is aangesloten aan een ? dat ik op min. en max. kan zetten
                  is dit een fan controler?
                  nacht max -- dag min
                  Last edited by fidodido; 5 December 2008, 19:27.

                  Comment


                    #10
                    klein vraagje

                    Hoeveel aansluitingen heeft je Thermostaat? enkel normaal open contact? normaal gesloten contact? of wisselcontact? twee klemaansluitingen, drie of vier ?? en heb je een dimmer die geschikt is om toerental te regelen van je fan ?

                    aan de hand van jou configuratie nu , bekijk ik voor jou de snelste goedkoopste manier om je luchtflow / temp beter in de hand te hebben

                    indien je ev mogelijkheid hebt om de verse lucht voor te verwarmen?

                    geef mij op papier in een lijstje de beschikbare inhoud van je schuurtje of rommelhok en dan kijken we samen wat er bruikbaar is

                    Comment


                      #11
                      thermostaat heeft 1 aansluitig . aan de dimmer
                      van de rest snap ik ni veel hoor
                      de afzuiging is aangesloten aan dimmer.

                      Comment


                        #12
                        zat er bij de aangeschafte hardware mss een handleiding , daarop staat in welke volgorde je aan de knoppen van dimmer en thermostaat mag draaien bij het afstellen

                        je zet je thermostaat op de hoogst toegelaten temp en dan regel je de dimmer naar vb veertig of vijftig procent ( dat hij dus trager draait )

                        als nu de temp hoger word zal de ventilator naar zijn 100 % ( sneller gaan draaien)

                        Comment


                          #13
                          dat hebben ze in de growshop ook gezegt
                          maar dan zuigt hij in de nacht niet omdat het niet boven de 23 graden komt

                          Comment


                            #14
                            hmmm???? zet dan je min temp lager zodat hij wel blijft draaien en enkel versneld bij te hoge temp , let dan wel op dat je aangezogen lucht niet te koud is of controleer die temp op een ander manier
                            Vb de ruimte waar je aanzuigt verwarmen met een gasvuurtje , of elektrisch blazertje, .. of opgedroogde en geperste schoonmoeders in een allesbrandertje zijn ook een alternatief


                            PS wat is het merk en ev type van je dimmer en thermostaat?

                            Comment


                              #15
                              ik heb is goe gezien maar zie geen merk op geen van beide
                              bestaat er dan geen thermostaat die 2 programmas heeft 29- 21 graden die met een timer omschakelt?

                              Comment

                              Bezig...
                              X