nacht verse lucht

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fidodido
    Junior Stoner
    • Dec 2008
    • 17

    #1

    nacht verse lucht

    Korting op 420shop
    ik vraag mij af of de plantjes in de nacht verse lucht moet hebben?
    want bij mij is da niet het geval, aangezien mijn afzuiging pas vanaf 29graden begint te zuigen. wel staat de ventilateur constant .
    kan iemand hier op antwoorden?
    alvast bedankt
    Last edited by bobo; 5 December 2008, 17:26.
  • Robba
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 809

    #2
    Wanneer branden je lampen?

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      je planten hebben nood aan verse lucht gedurende de nacht en dag cyclus.

      Grtz

      Comment

      • fidodido
        Junior Stoner
        • Dec 2008
        • 17

        #4
        hoe doen jullie dit dan?
        is het dan beter om de afzuiging constant te laten zuigen voor verse lucht ?

        Comment

        • bobo
          Cronic Grower
          • Oct 2007
          • 3103

          #5
          Hoe is je afzuiger aangesloten ?

          Grtz

          Comment

          • Robba
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 809

            #6
            Als je lamp uit is kan je wat minder afzuigen. Ligt er ook aan wat de temperatuur is .

            Comment

            • fidodido
              Junior Stoner
              • Dec 2008
              • 17

              #7
              in de nacht is het 21 graden maar geen afzuiging
              een thermostaat die in de tent hangt en die verstelbaar is in graden staat op 29 graden
              dan zou ik elke dag mijn thermostaat moeten verstellen van 29 , 21
              dat is ni te doen

              Comment

              • bobo
                Cronic Grower
                • Oct 2007
                • 3103

                #8
                Zet je hem gewoon op 24 a 25 graden zit er geen aparte fan contoler op ?

                Grtz

                Comment

                • fidodido
                  Junior Stoner
                  • Dec 2008
                  • 17

                  #9
                  ja das juist die thermostaat is aangesloten aan een ? dat ik op min. en max. kan zetten
                  is dit een fan controler?
                  nacht max -- dag min
                  Last edited by fidodido; 5 December 2008, 18:27.

                  Comment

                  • Nosleep
                    Banned
                    • Oct 2008
                    • 26

                    #10
                    klein vraagje

                    Hoeveel aansluitingen heeft je Thermostaat? enkel normaal open contact? normaal gesloten contact? of wisselcontact? twee klemaansluitingen, drie of vier ?? en heb je een dimmer die geschikt is om toerental te regelen van je fan ?

                    aan de hand van jou configuratie nu , bekijk ik voor jou de snelste goedkoopste manier om je luchtflow / temp beter in de hand te hebben

                    indien je ev mogelijkheid hebt om de verse lucht voor te verwarmen?

                    geef mij op papier in een lijstje de beschikbare inhoud van je schuurtje of rommelhok en dan kijken we samen wat er bruikbaar is

                    Comment

                    • fidodido
                      Junior Stoner
                      • Dec 2008
                      • 17

                      #11
                      thermostaat heeft 1 aansluitig . aan de dimmer
                      van de rest snap ik ni veel hoor
                      de afzuiging is aangesloten aan dimmer.

                      Comment

                      • Nosleep
                        Banned
                        • Oct 2008
                        • 26

                        #12
                        zat er bij de aangeschafte hardware mss een handleiding , daarop staat in welke volgorde je aan de knoppen van dimmer en thermostaat mag draaien bij het afstellen

                        je zet je thermostaat op de hoogst toegelaten temp en dan regel je de dimmer naar vb veertig of vijftig procent ( dat hij dus trager draait )

                        als nu de temp hoger word zal de ventilator naar zijn 100 % ( sneller gaan draaien)

                        Comment

                        • fidodido
                          Junior Stoner
                          • Dec 2008
                          • 17

                          #13
                          dat hebben ze in de growshop ook gezegt
                          maar dan zuigt hij in de nacht niet omdat het niet boven de 23 graden komt

                          Comment

                          • Nosleep
                            Banned
                            • Oct 2008
                            • 26

                            #14
                            hmmm???? zet dan je min temp lager zodat hij wel blijft draaien en enkel versneld bij te hoge temp , let dan wel op dat je aangezogen lucht niet te koud is of controleer die temp op een ander manier
                            Vb de ruimte waar je aanzuigt verwarmen met een gasvuurtje , of elektrisch blazertje, .. of opgedroogde en geperste schoonmoeders in een allesbrandertje zijn ook een alternatief


                            PS wat is het merk en ev type van je dimmer en thermostaat?

                            Comment

                            • fidodido
                              Junior Stoner
                              • Dec 2008
                              • 17

                              #15
                              ik heb is goe gezien maar zie geen merk op geen van beide
                              bestaat er dan geen thermostaat die 2 programmas heeft 29- 21 graden die met een timer omschakelt?

                              Comment

                              Bezig...