1 Blad helemaal eraf verbrand...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • poepzak200
    Cronic Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 3081

    #16
    Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

    je moet natuurlijk wel genoeg hebben om het te verkopen he dealer
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment

    • dealer4ever
      Banned
      • Jan 2013
      • 12

      #17
      Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

      Dat komt wel goed, andere mensen laten kweken voor een spot prijsje overkopen, en verkopen thats how i roll,

      Comment

      • Cookaap
        Elite Grower
        • Dec 2011
        • 2730

        #18
        Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

        Jeetje, we hebben hier met een stoere jongen te maken.

        OT Als je een ander licht wil dan hps kan je hebt beste een tl balk of spaarlamp erboven hangen met het hoogste wattage dat te vinden is (de prijzen zijn bijna allemaal gelijk namelijk). Het is goed dat je eerst wat probeert of het wil, maar dan moet het ook echt lukken. En dit word niks denk ik.

        Comment

        • dealer4ever
          Banned
          • Jan 2013
          • 12

          #19
          Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

          Over ongeveer 2 weken hou ik jullie op de hoogte met een paar piccs hoe het is gegaan,
          Of in de kliko is beland, wat denken jullie?

          Comment

          • Gio5000
            Expert Stoner
            Member
            • Dec 2011
            • 79

            #20
            Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

            Ik zou er nog wat kaarsjes bij zetten voor wat extra licht als ik jou was.


            Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
            Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

            Comment

            • dealer4ever
              Banned
              • Jan 2013
              • 12

              #21
              Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

              Goed plan zal ik doen! -,-

              Comment

              • beowulf
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 6495

                #22
                Re: 1 Blad helemaal eraf verbrand...

                Oorspronkelijk geplaatst door dealer4ever
                Over ongeveer 2 weken hou ik jullie op de hoogte met een paar piccs hoe het is gegaan
                Don't think so. Tegen dan staat er al lang een streepje door uw naam.

                Comment

                Bezig...