men plantje is flauw gevallen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • shaggy
    Retired
    • Dec 2012
    • 5

    #1

    men plantje is flauw gevallen

    Korting op 420shop
    ik ben nog maar nieuw in het kweken van plantjes,alhoewel ik er al veel over gelezen heb.Ik hen een plantje een dag of 11 oud,stond al mooi groot en de blaadje mooi groen,toen ik straks hem water gaf , maar naar een paar sec later lag die plat een appelflauwte of wat?grt shagg
  • Thurgood Jenkins
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 695

    #2
    Re: men plantje is flauw gevallen

    Denk dat je zaadje niet diep genoeg heeft gezeten....door het water geven is als het water de grond even onder haar
    voeten weggestroomd en is ze haar houvast kwijt geraakt
    rechtop zetten en aarde eromheen zodat ze weer rechtop staat!
    Succes
    GRTZ Thur
    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #3
      Re: men plantje is flauw gevallen

      Ken ook stamrot zijn, vallende ziekte.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: men plantje is flauw gevallen

        Zal wel een strekker zijn denk je niet ?

        Zoiets : spaghetti.jpg

        Maarre, als je serieus antwoord zoekt, zet er even een fotootje bij ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #5
          Re: men plantje is flauw gevallen

          Dan leg je er toch een knoop in joh.

          P1130949.jpg

          Comment

          • Weedjewel
            Special member
            Lucky Member
            • Nov 2010
            • 808

            #6
            Re: men plantje is flauw gevallen

            lol @ knoop

            Comment

            • cohones
              Retired
              • Jan 2013
              • 10

              #7
              Re: men plantje is flauw gevallen

              Knoop is te gek

              Comment

              • Smoke675
                Advanced Stoner
                Member
                • Feb 2013
                • 64

                #8
                Re: men plantje is flauw gevallen

                Whahaha! Die foto, hoe kom je dr op.. "vind ik leuk"
                eigen kweek 2x whitewiddow 200w plug & grow

                Comment

                • General
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2012
                  • 919

                  #9
                  Re: men plantje is flauw gevallen

                  Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                  Dan leg je er toch een knoop in joh.

                  [ATTACH=CONFIG]161852[/ATTACH]


                  mobile message

                  Comment

                  • slither
                    Stoner
                    Member
                    • Feb 2013
                    • 22

                    #10
                    Re: men plantje is flauw gevallen

                    naaah dit is meesterlijk zeg een knoop muhahahaha

                    Comment

                    • Cookaap
                      Elite Grower
                      • Dec 2011
                      • 2730

                      #11
                      Re: men plantje is flauw gevallen

                      haha, bonsai wiet. Ik begrijp denk ik wel wat er aan de hand is. 3 dagen geleden viel mijn plantje ook opeens om. Ze waren niet zo gestrekt maar de LV (door een broeikasje) was erg hoog waarschijnlijk heeft dat rot veroorzaakt. Ik liet het plantje gewoon uitdrogen buiten de kast en ik zag dat er als eerst schimmel op het stammetje bij de breuk ontstond. Kijk even of jou setup iets van mijn ervaring weg heeft.

                      Comment

                      • skunkman
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jan 2013
                        • 49

                        #12
                        Re: men plantje is flauw gevallen

                        als ik jou was zou ik er voorlopig een stokje naast zette en hem voor zichtig aan de bovenkant vast binden

                        Comment

                        • showtime
                          Wicked Stoner
                          • Sep 2010
                          • 238

                          #13
                          Re: men plantje is flauw gevallen

                          STeengoed!! hahaha

                          Comment

                          • FlintStoned
                            Banned
                            • Oct 2012
                            • 5580

                            #14
                            Re: men plantje is flauw gevallen

                            2013-02-242.jpg

                            Comment

                            • Weedjewel
                              Special member
                              Lucky Member
                              • Nov 2010
                              • 808

                              #15
                              Re: men plantje is flauw gevallen

                              kiek hum goan....

                              Comment

                              Bezig...