Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Candy - White widow in zelfbouw kastje onder 200w plug and grow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Candy - White widow in zelfbouw kastje onder 200w plug and grow

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Vandaag is mijn 1eDit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg
    eigen kweek 2x whitewiddow 200w plug & grow

    #2
    Re: Candy - White widow in zelfbouw kastje onder 200w plug and grow

    Ziet er netjes uit!
    succes!

    Comment


      #3
      Re: Candy - White widow in zelfbouw kastje onder 200w plug and grow

      Ziet er toch al goed uit,ga je ook nog iets van voeding geven?
      Veel succes met je kweek

      Comment


        #4
        Re: Candy - White widow in zelfbouw kastje onder 200w plug and grow

        Beiden bedankt voor de reactie's Vind het zelf een beetje jammer dat ik het niet voor elkaar krijg sommige foto's recht weer te geven maar toch de opstelling is te zien . Ik heb bij mijn bestelling enkele voedingen gekregen van Atami en Plagron (echter alleen voor de bloeiperiode), dus als ze het tot daar halen gaat een van die er bij. Ik ben nog aan het uitzoeken welke voeding ik voor de groei wil gaan gebruiken. Maar toen ik me daar in ging verdiepen is het licht een beetje uitgegaan eerlijk gezegd . 0-9-12, 12-14-16, 857,2212,53434 pfff... dat word nog ff speuren dus maar wil het er vanaf volgende week (als hopelijk de andere dames boven de grond komen) gaan gebruiken.

        Daarbij heb ik ook nog enkele andere vraagtekens die ik nog niet heb kunnen vinden op het forum (zoekfunctie noob), zal zelf doorzetten met speuren maar misschien heeft iemand hier wel ervaring mee en kan het me zo vertellen.

        ? Ik gebruik de centrale afzuiging van mijn huis, heeft iemand ervaring met de geuroverlast zonder filter als de afgezogen lucht er bij de schoorsteen uitkomt (kun je dat dan door de hele straat ruiken met 4 planten?)

        ? Is bij een spaarlamp van 200w ook een relais noodzakelijk ivm de tijdschakelaar? trek nu zelf nog de stekker er op tijd uit (want ben een beetje parra geworden door "samensmeltenvanpuntjesverhalen").

        Tot de volgende update
        eigen kweek 2x whitewiddow 200w plug & grow

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Candy - White widow in zelfbouw kastje onder 200w plug and grow

            Goede morgen,

            Bedankt voor je reactie Woesaka, had al hetzelfde vermoeden maar wilde graag wat meer zekerheid moet er wel bij zeggen dat het hier om een kroepoek tijdschakelaar gaat die ik nog had liggen (vandaar misschien ook mijn twijfels).

            Verder lijkt het dametje zich prima thuis te voelen in haar hokje en ziet het er naar uit dat haar beiden zusjes ook een dezer dagen boven komen.
            Ook is er: Groeivoeding van Plagron onderweg samen met de lamp voor de bloeiperiode (want hoop toch in ieder geval zo ver te komen ).

            Zodra /als de andere dames boven komen zal ik weer wat foto's plaatsen van mijn bladerige kinderopvang.

            eigen kweek 2x whitewiddow 200w plug & grow

            Comment


              #7
              Re: Candy - White widow in zelfbouw kastje onder 200w plug and grow

              Kan met 4 planten gaan ruiken. Maar als je mazzel hebt dan waait et over en kan et verderop gaan stinken.
              Als je niet zeker weet van die relais dan zou ik er geen geld in steken. Of je moet echt die lamp zien knipperen als
              ze uit horen te zijn. Dan zou ik een relais nemen.
              Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
              Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

              Comment


                #8
                Re: Candy - White widow in zelfbouw kastje onder 200w plug and grow

                Bedankt voor de tips Zoetstof, dan loop ik liever geen risico en komt er dus een koolstoffilter voor . En de lamp schakelt inmiddels (voorlopig zonder problemen) via de tijdschakelaar
                eigen kweek 2x whitewiddow 200w plug & grow

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: Candy - White widow in zelfbouw kastje onder 200w plug and grow

                    Graag gedaan.
                    Deze volg ik.
                    Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                    Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

                    Comment


                      #11
                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      9.jpg8.jpg7.jpg

                      Hierbij gelijk wat nieuwe foto's & de poging in paint (om de foto's te draaien) en volgens mij zijn we d'r bedankt iig Guerilliero!
                      En met de dame gaat het volgens mij nog steeds prima, word stiekem best snel "groot" dat die andere maar snel uit de grond mogen komen..
                      Hoop as dinsdag de groeivoeding binnen te krijgen en hopelijk kan ik ze dan nog wat meer verwennen.
                      Last edited by Smoke675; 17 February 2013, 19:44. Reden: Zoetstof wou niet opschieten..
                      eigen kweek 2x whitewiddow 200w plug & grow

                      Comment


                        #12
                        Re: Candy - White widow in zelfbouw kastje onder 200w plug and grow

                        Ze zien er goed uit, ga zo door.
                        Zal er de volgende keer even rekening mee houden.
                        Zoetstof wou niet opschieten? Hoor deze. Haha
                        Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                        Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

                        Comment


                          #13
                          Re: Candy - White widow in zelfbouw kastje onder 200w plug and grow

                          Wederom bedankt Zoetstof & kon het niet laten qua reden voor de wijziging haha. Bij jou ziet het er trouwens ook goed uit zag ik, duidelijk verslag! Zo maar eens rustig doornemen, want volgens mij komen we qua maat en afzuiging redelijk overeen .

                          Nog geen spijt gekregen dat je de afzuiging van je huis gebruikt? tenminste ik begrijp dat je ook de centrale actieve afzuiging van je huis aan je kast hebt hangen? Las in een reactie namelijk iets over een systeem dat werkt met luchtdrukverschil (wat juist klonk als een passief systeem).

                          Succes met de kweek

                          Tot de volgende update

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Hallo allemaal,

                          Toch maar weer een fotoupdate, want schrok van het verschil toen ik de foto's met die van gisteren vergeleek. Sodeju wat groeit die dame snel! . Ga er dus vanuit dat ze het nog naar haar zin heeft in d'r hokje. Hoewel de temperatuur vandaag even de 29 graden heeft aangetikt, blijft deze verder netjes tussen de 28 en 22 graden. Heb alleen wel wat moeite met de luchtvochtigheid die wil maar niet boven de 50% (ja net nadat ik gesproeid heb even 70%-ish maar dan vrij snel weer omlaag).

                          10.jpg11.jpg12.jpg


                          Krijg ook het idee dat ik minder lang had moeten wachten met het ontkiemen van de andere zaden. Het plan was om te gaan oefenen met fimmen en toppen op het plantje met de voorsprong, alleen nu die zo hard gaat ben ik bang dat de rest haar niet kan bijbenen.

                          13.jpg

                          Als ik het goed begrijp is het over een paar nodes (had een stuk of 8 gelezen) de bedoeling om deze 2 minifrutjes met m'n vingers weg te gaan plukken? Schrok me namelijk lijp toen ik de achterlijk grote afmeting van die spaarlamp zag, maar dit is even een filnk stuk kleiner dan verwacht .. Dat beloofd nog wat .

                          Het pakketje met de bloeilamp & groeivoeding verwacht ik trouwens morgen of overmorgen. En afhankelijk van wanneer ik op zijn vroegst de groeivoeding mag toevoegen, denk ik dat de 1e dame boven de grond nog een paar dagen gewoon water krijgt. Om zo de andere dames een eerlijkere kans te geven op een plekje bij de lamp .

                          Verder staan viekante potten van 11 a 10l en een koolstoffilter op de planning . Ook probeer ik me te verdiepen in verschillende soorten luchtbevochtigers en wat voor mijn kastje zou werken (mocht het niet goed komen met de lagere waarde van nu).

                          Tot de volgende
                          Last edited by Smoke675; 18 February 2013, 20:55. Reden: Was ff lekker aan het blunderen..
                          eigen kweek 2x whitewiddow 200w plug & grow

                          Comment


                            #14
                            Re: Candy - White widow in zelfbouw kastje onder 200w plug and grow

                            Ik was van plan de actieve afzuiging te gaan gebruiken met een passieve inlaat. Maar aangezien ik hiervoor een gat moet boren wat vaders
                            niet chill gaat vinden gaat dit niet door. Ik laat ze eerst lekker me kamer begeuren!
                            Ze groeien idd als kool zeg.
                            Nog even over de vochtigheid. ik heb boven op mijn lampenplank een dienbladje staan met een laagje water erin en een doek.
                            Haal ik die eruit met alleen een bak water pak ik 50% en anders toch wel 60%.
                            Misschien een idee hier iets voor te fabriceren, dan pak je gwn de warmte van de lamp om het water te verdampen.
                            Ik moet er elke dag toch een halve liter water ingooien.
                            Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                            Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

                            Comment


                              #15
                              15.jpg14.jpg

                              Durf niet te zeggen waar dit mee te maken heeft maar denk zelf aan een paar opties:
                              -het te kort aan nachtrust.
                              -de licht spreiding van de lamp.
                              -verkeerd onder de lamp geplaatst.
                              -is normaal, niet druk maken.

                              Vermoed dat ik ook wat overmoedig ben geweest met water geven, lijkt erop dat de blaadjes wat gaan hangen. Vandaag zijn de voeding en de lamp binnen aangekomen dus ga wel water geven (incl voeding) maar dan een stuk minder. wel is er in de tussentijd weer een flink stukje plant bijgekomen

                              16.jpg17.jpg

                              De andere zaadjes lijken niet hetzelfde pit te hebben als dame nr1 (die zo boven stond) want ze blijven een beetje onder hun schildje sukkelen. Wil ze alleen nog niet opgeven dus kunnen ze voorlopig blijven proberen.

                              @Zoetstof ben benieuwd hoe het verloopt qua geur, maar je loopt voor op mij dus kan mooi afkijken voor ik mijn "filterkeuzeknoop" doorhak. Heb je advies gelijk verwerkt in mijn kastje en heb nu naast het bakje met doekje, ook een handdoek over de kap en een extra bak water met sponzen in m'n kast geklust. Lijkt idd te werken en zit nu net onder de 60% verder sproei ik me lam wanneer ik kan en kijk uit na hoe het verder gaat verlopen.

                              Tot de volgende update en kweek ze
                              eigen kweek 2x whitewiddow 200w plug & grow

                              Comment

                              Bezig...
                              X