Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hangende en krullende bladeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • peelaert
    replied
    Re: hangende en krullende bladeren

    WP_20130316_012.jpgWP_20130316_012.jpgGetAttachment.aspx.jpgWP_20130316_003.jpgWP_20130316_005.jpgWP_20130316_006.jpgWP_20130316_007.jpgWP_20130316_008.jpgWP_20130316_009.jpgWP_20130316_010.jpg

    hier enkele foto,s van mijn hangende bladeren ?????

    Leave a comment:


  • Buizerd
    replied
    Re: hangende en krullende bladeren

    Elke dag water geven is teveel, althans ligt er maar weer net aan hoeveel je geeft en hoe groot je potten zijn.
    Uurtje voor slapen gaan dan kan het blad al de 'ruststand' in gaan. Maar echt krullend blad, dat is wat anders.

    Foto?

    Leave a comment:


  • peelaert
    replied
    Re: hangende en krullende bladeren

    Een uurtje voor het licht uitging, maar check ze elke dag en was de eerste keer dat ik dat zag. Denk ze gisteren teveel water gegeven, zal nu vandaag een dagje overslaan, en kijken hoe het evolueert. Fingers crossed

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Re: hangende en krullende bladeren

    Was de lamp soms net uit gegaan, of stond die op het punt uit te gaan ?
    Dan gaan ze gewoon slapen.

    Cannabis helpdesk.

    Leave a comment:


  • peelaert
    replied
    Re: hangende en krullende bladeren

    http://www.marijuana.com/wiki/carnival/ dit soortje staat er nu in, 3 stuks. Kast van 1,2 op 1,2 op 2m, 600 lamp en 225kub afzuiging en ventilator. Lamp hangt altijd op een 60cm. Temperatuur met licht aan tussen 25 en 28 graden als licht uit is tussen 18 en 20 graden. Lv bedraagt altijd een 40%. Ze zijn nu een 3 tal weken jong en meten tussen 25 en 30cm. Hun vitamientjes verdeel ik in 2maal, maandag en donderdag. Ze worden gekweekt op aarde, plagron batmix. En volg ook hun schema 100% bio.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    http://www.plagron.com/nl-nl/kweekstijl/1/45/2/100-bio.aspx hier vind je het grow Schedule
    Last edited by peelaert; 16 March 2013, 11:36.

    Leave a comment:


  • berry ryder
    replied
    Re: hangende en krullende bladeren

    te veel of te weinig water zeg ik zonder dat we info hebben

    Leave a comment:


  • Ikaros5959
    replied

    Leave a comment:


  • ceBep
    replied
    Re: hangende en krullende bladeren

    Verplaatst en titel aangepast.
    Foto's en meer info over je aanpak, doet wonderen voor het beantwoorden van je vragen.
    Succes.

    Leave a comment:


  • peelaert
    heeft een topic gestart hangende en krullende bladeren

    hangende en krullende bladeren

    Paniek mijn meisjes zien er niet zo goed uit, toen ik deze morgen eens ging checken zag ik dat de bladeren sterk naar beneden hangen en dat de blaadjes krullen. Hoe kan dit opeens, ze waren zo goed bezig. Kan dit van overvoeden zijn of misschien te veel water gegeven. Of kan dit door een te lage lv zijn, iemand help aub!!!!!!
Bezig...
X