Mijn eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wwhitewwidoww
    Advanced Stoner
    Member
    • Mar 2013
    • 58

    #16
    Re: Mijn eerste kweek

    Hoi Ikaros5959, ik heb mijn potgrond bij de Gamma gehaald en er staat dat de bemesting ca. 6 weken werkzaam is, daarna bijmesten. Ik wil absoluut geen chemische stofjes of spraytjes gebruiken voor de voeding. Het zijn auto flowers dus na 6 weken zijn ze hopelijk al ver in de bloeiperiode.. is het verstandig om hier een beetje normale mest bij te doen?

    Comment

    Bezig...