al in de bloei ????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: al in de bloei ????

    Oke, dan gaan ze nog wel een stukje groeien zo te zien.
    Er zit wat meer Sativa in, dus nog een weekje of twee blijven ze nog wel gaan.

    Ze zijn wel serieus geel aan de onderkant.
    Met elke dag voeding zou uitbreiding (naar nu nog groen blad) snel moeten stoppen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...