Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

al in de bloei ????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    al in de bloei ????

    Korting op 420shop
    zijn mijn plantjes al aan het bloeien ??
    de fotos zijn wel van slechte kwaliteit excuses

    IMG_1081.jpgIMG_1084.jpg

    #2
    Re: al in de bloei ????

    jaaaa
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: al in de bloei ????

      dus ik moet al bloeivoeding gaan geven dan neem ik aan ??

      Comment


        #4
        Re: al in de bloei ????

        aan de kleur van het blad te zien lust ie wel wat wortelstimulator!
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: al in de bloei ????

          de bladeren onder zijn helemaal die geel nu nog geler dan op deze foto
          IMG_1066.jpg

          Comment


            #6
            Re: al in de bloei ????

            Je had een tijdje geleden al moeten starten met bloeivoeding.
            Begin ze dus meteen voeding te geven want ze staan al een tijdje in bloei!
            Koop mss ook een fertometer, toch handig gereedschap.

            Mvg wamy

            Comment


              #7
              Re: al in de bloei ????

              Ja dat heb ik nu ook gedaan ben van plan om 1 lter met voeding per plant te geven en dan om de dag water en om de dag water

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Wat is zon fertometer dan ? Want wat weet ik als ik de EC waarde weet ?

              Comment


                #8
                Re: al in de bloei ????

                Stikstof tekort. Voorzichtig beginnen voeden, 50/50 groei en bloei. Hebben ze groeivoeding gehad? Want het kan ook een blokkade zijn.

                En 1L water per plant lijkt me nogal veel. Je hoeft pas water te geven als je denk dat je aarde droger wordt.
                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                Comment


                  #9
                  Re: al in de bloei ????

                  ja ben een week geleden begonnen met groeivoeding en heb nu 2 keer 1L met groeivoeding gegeven per plant en gister toen ik veel te laat opmerkte dat ze al lang in de bloei stonden heb ik een keer bloei voeding 1L pp gegeven. En heb ze nu 5 weken geleden verpot en ze staan nu in royalbatmix van plagron en daar zou voor 6 weken voeding in zitten maar blijkbaar niet genoeg.

                  Comment


                    #10
                    Re: al in de bloei ????

                    Klopt, maar als je al die weken wacht met voeden is de aarde leeg, en krijg je het erg moeilijk weer goed.
                    Groeivoeding had je na 2 weken elke dag kunnen geven, tot je bloei ziet.
                    Dat is nu het geval, dus mogen ze nu bloeivoeding ..

                    Maar .. je hebt niet genoeg groeivoeding gegeven, dus zoals eerder opgemerkt, zou ik een weekje 50/50 groei/bloeivoeding geven.
                    Elke dag, zolang je geen tekenen van verbranding ziet, en of dat een liter, een halve liter of 30 liter is, dat is afhankelijk van hoeveel ze per dag drinken.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: al in de bloei ????

                      ok nou dan ga ik denk toch 50/50 geven nu want ze zijn ook nog erg klein zon 50 cm hoog maar. gaan ze nog wel iets groeien of bijna niet meer? en zal vandaag wel ff een tensiometer kopen .

                      Comment


                        #12
                        Re: al in de bloei ????

                        Vergeet fosfor niet.... best 13/14 (N/P) toevoegen of iets anders waar de combinatie P en N in zit. Vb : Greens sensation van Plagron, dan heb je alles in 1. (enzymes, P en N)

                        Comment


                          #13
                          Re: al in de bloei ????

                          Kan ik al beginnen met greensensation nu dan ?

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          ok nou dan ga ik denk toch 50/50 geven nu want ze zijn ook nog erg klein zon 50 cm hoog maar. gaan ze nog wel iets groeien of bijna niet meer? en zal vandaag wel ff een tensiometer kopen .

                          Comment


                            #14
                            Re: al in de bloei ????

                            Denk dat het nog een weekje of drie te vroeg is voor Green Sensation.
                            In het schema van Plagron geven ze dat pas in week 4 bloei.

                            Of ze nog groter worden ?
                            Maak eens een fotootje van de hele planten, welk soortje is het ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: al in de bloei ????

                              het zijn whitewidowtjes van royal queen seeds
                              maar ze zijn nu zon 50 cm hoog
                              IMG_1071.jpgIMG_1069.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X