Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opbrengsten kweekje, gerekend per watt of per m2 of per plant....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Opbrengsten kweekje, gerekend per watt of per m2 of per plant....

    Korting op 420shop
    Heb net mijn allereerste

    #2
    Re: Opbrengsten kweekje, gerekend per watt of per m2 of per plant....

    Men mag me corrigeren als ik er naast zit,maar toppen die droog zijn zijn klaar om te roken.
    Dan heeft de natte wiet tijdens drogen tot einde drogen ruim 75% van het gewicht in vocht verloren.
    Ik snap dat je liever een kilo verkoopt,al is vocht toevoegen een beetje oplichten of niet?

    Comment


      #3
      Re: Opbrengsten kweekje, gerekend per watt of per m2 of per plant....

      Verkopen doen we niet aan op dit forum eh..
      Het eindresultaat druk je uit in droog gewicht inderdaad.
      Je hebt ruim 0.4gr/W gedraaid, ruimte voor verbetering dus, da's mooi.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Opbrengsten kweekje, gerekend per watt of per m2 of per plant....

        Lees de regels van het forum omtrent verkoop nog eens goed door, tips om je oogst te verzwaren voor meer opbrengst vallen er natuurlijk ook onder.
        't Is dat dit ff duidelijk is, meer niet!

        Comment


          #5
          Re: Opbrengsten kweekje, gerekend per watt of per m2 of per plant....

          Hij had het toch niet over verkopen? Alleen dat de oogst per ongeluk wat te droog was geworden.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #6
            Re: Opbrengsten kweekje, gerekend per watt of per m2 of per plant....

            denk niet dat het verstandig is om je wiet die al droog is (waar ik persoonlijk van hou) terug vochtig of iets wat erop lijkt te krijgen..
            als je droge wiet nat gaat maken denk ik dat je problemen gaat krijgen met schimmel/rot en dit komt de smaak zeker niet ten goede
            als je meer wiet wilt moet je tijd steken in het kijken naar fouten of evetuele aanpassingen in je kweek , dan pas krijg je de volgende keer meer wiet, en niet door ''kunstgreepjes'' achteraf

            ooit weleens gehoord dat mensen olie of whatever over hun oogst spuiten , maar ik begrijp de reden hiervoor niet echt als het voor jezelf is, als je shag koopt ga je toch ook niets erbij gooien zodat het gewicht meer word , of is dit een verkeerde vergelijking?

            gr JohnnyHaze

            Comment


              #7
              Re: Opbrengsten kweekje, gerekend per watt of per m2 of per plant....

              Wilde inderdaad niet de veronderstelling maken,dat het om verkoop gaat.
              Al maken 10 planten en een kilo natuurlijk wat los...
              Al is het voor jezelf uiteraard een fijn gevoel een kilo te hebben gekweekt,hoef je voorlopig geen kweek of shop meer te zien :p

              Comment


                #8
                Re: Opbrengsten kweekje, gerekend per watt of per m2 of per plant....

                haha oke , ja dat gevoel heb ik nog nooit gehad maar het lijkt me inderdaad een fijn gevoel, een kilo hebben,
                maar je wiet gaan veranderen om er een kilo van te maken voor jezelf is een beetje cheaten , vind je niet?

                Comment


                  #9
                  Re: Opbrengsten kweekje, gerekend per watt of per m2 of per plant....

                  Er was al een andere thread waarin hij het had over zijn problemen met het drogen. De oogst was veel te droog geworden. Gaat dus niet zozeer om het cheaten, maar om schade te herstellen.

                  Lijkt me redelijk om dan het gewicht te nemen van toppen die een soort standaard vochtgehalt hebben. Niet teveel en niet te weinig.

                  Als je het al over cheaten hebt, daar zal een coffeeshophouder toch ook wel op bedacht zijn? Als je het al te nat wilt laten om te cheaten kun je het trouwens ook gewoon korter drogen lijkt me.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #10
                    Re: Opbrengsten kweekje, gerekend per watt of per m2 of per plant....

                    Aardappel in de lengte snijden en tussen de wiet stoppen, wordt gedaan...
                    Maar waarom zou je, is er iets mis met de smaak doordat de wiet zo droog is?
                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Re: Opbrengsten kweekje, gerekend per watt of per m2 of per plant....

                      Jongens toch, ik heb helemaal GEEN bedoeling om te verkopen...en wou dan ook duidelijk reageren op enkele van voorgaande mails.
                      Ik wou enkel weten of die crispie wiet ook ok was, of moet die wat bevochtigd worden vooraleer te roken. Gewichtsaanwinst interesseert mij geen bal, zodoende heb ik '400 gram droog.
                      Dit gaat voor een deel in de diepvries, de rest... af en toe een jointje.
                      Ik zei er vanaf het begin al bij dat dit mijn eerste kweekje was, ik wist in het begin niet wat ik begonnen was totdat ik deze site leerde kennen.
                      Dat er "verzwaard" word met alles, water enz. is mogelijk, en mijn enige vraag over droog of nat was gewoon of de zaken die je leest van oogst per m2, per plant, per Watt enzovoort, droog of nat, was om te weten waar ik zo ongeveerd geland ben met mijn kweek. Heel magertjes dus, doch wel goeie kwaliteit en helemaal NIET for sale... Had ik maar 100 gram, ik was even tevreden, ik heb gekweekt zonder ziektes, van nul begonnen en enorm veel bijgeleerd. Dus volgende keer (einde 2013?) kan ik die opgedane kennis toepassen.

                      Toch eigenaardig dat je hier zo direct "verdacht" wordt, als je een zo'n vraag stelt... hoeft toch niet.

                      Comment


                        #12
                        Re: Opbrengsten kweekje, gerekend per watt of per m2 of per plant....

                        Mijn reactie was op de opmerking van TTR.
                        Maar als je je afvraagt of het goed is, dan pak je toch gewoon een papiertje, rol er een top tussen en steekt 'm aan ?
                        Er is niets zo verschillend als smaak, en als jij het oke vindt, is het goed, dan doe je het de volgende keer hetzelfde.

                        Vooral luchtdicht bewaren, dan droogt het niet zo snel meer verder.
                        QNQ372.jpg Blijft maanden goed zo
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13

                          Comment

                          Bezig...
                          X