help!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • reub
    Ultra Stoner
    • Nov 2008
    • 114

    #1

    help!

    Korting op 420shop
    hee mijn plantje is nu 35 dagen oud.
    mijn probleem is hij heeft nog maar 4 internodes en is nog maar ongeveer 16 cm lang.
    kan iemand aub zeggen hoe dit komt en of dit nog goed gaat komen want voor de rest ziet hij er wel gezond uit.
    en oja ik heb hem net verpot want ik ging ff kijke aan de onderkant van de pot en er kwamen al worteltjes uit ik weet nie hoe lang dit al was dus hij staat nu al 3 dagen in een pot ik weet niet hoe groot maar groot genoeg iniedergeval dat weet ik zeker.

    Grtz Reub
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Hoeveel licht krijgt ze momenteel ?

    Grtz

    Comment

    • reub
      Ultra Stoner
      • Nov 2008
      • 114

      #3
      halogeen 200 watt, en 24 watt spaarlamp

      Grtz Reub

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #4
        Bedoelde hoelang, lol.

        Grtz

        Comment

        • reub
          Ultra Stoner
          • Nov 2008
          • 114

          #5
          o 18/6

          Grtz reub

          Comment

          • Urban
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 4104

            #6
            224 watt aan verkeerd licht gooi er een juiste lamp boven dan is et al een goed begin 250 watt is genoeg,18 uur groei voor een week ofwa en dan op 12 uur zetten en gaan,ffs

            Comment

            • nosferatu
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 179

              #7
              Verschil zit m echt in de soort lamp ja, gewoon kweeklampje en reflectie en t groeit als kool... ahem wiet

              Comment

              • reub
                Ultra Stoner
                • Nov 2008
                • 114

                #8
                ja ik heb al reflectie gewoon aluminium folie.
                maar spaarlampen zijn toch ook goed??

                Grtz Reub

                Comment

                • PITcrew
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2008
                  • 378

                  #9
                  ja spaarlampen "werken" ook maar als ge meer wilt bereiken(meer weed, betere weed, lekkerdere weed) zou ik investeren in een 250w-400watt of 600 watt lamp een 70 euro en ge zijt voor altijd van die lampenquestie vanaf.

                  hierbij hebt ge ook maar 1lamp nodig.Bij en spaarlamp zou ik toch minimum 1lamp per 2 plantjes gebruiken .

                  greetz
                  Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                  Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                  sigpic

                  Comment

                  • arjen
                    Retired
                    • Dec 2008
                    • 1

                    #10
                    kan je ook je raam open zetten en gwn je kamer rond 20 a 25 graden laten worden

                    ik gebruik alleen voeding en geen lampen wel goeie potten en goeie aarde

                    kan geen kwaad toch


                    ik ben nu eerste week pas maar ik wou alvast weten

                    iemand die veel verstand ervan heeft kan die gene mij toevoegen op msn aub!!!

                    smooth-arra@hot...

                    aub!

                    alvast bedankt

                    ciao

                    Comment

                    Bezig...