Bladprobleem !

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nik
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 2207

    #1

    Bladprobleem !

    Korting op 420shop
    Kweek op coco's krijgen canna coco's voeding via druppelaars & heb bladprobleem, weet iemand wat dit is?

    Het zijn dus 3 royal dwarfs van een 3 weken oud, onder een 250 mh bij de onderste bladeren komen er rare vlekken op... Help??,
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
  • Wietefras
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 4374

    #2
    Re: Bladprobleem !

    Als ik in Monty's Blad Probleem Oplosser kijk dan lijkt het me een calcium tekort. Kan wellicht ook komen doordat de boel te zuur is (ph te laag). Dan wordt de calcium namelijk niet goed meer opgenomen.

    Maar er zal vast nog wel een meer ervaren lid langskomen die zeker weet wat het is.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment

    • Nik
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 2207

      #3
      Re: Bladprobleem !

      Alvast bedankt , ph is mooi op 6 regenwater en dat meet ik met strips dus dat is al uitgesloten :-p
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment

      • Nik
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 2207

        #4
        Re: Bladprobleem !

        Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
        Als ik in Monty's Blad Probleem Oplosser kijk dan lijkt het me een calcium tekort. Kan wellicht ook komen doordat de boel te zuur is (ph te laag). Dan wordt de calcium namelijk niet goed meer opgenomen.

        Maar er zal vast nog wel een meer ervaren lid langskomen die zeker weet wat het is.
        Idd daar lijkt het heel sterk op Thx
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment

        • spacefrog
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Nov 2012
          • 156

          #5
          Re: Bladprobleem !

          Welke voeding geef je en hoeveel? Is dit de eerste ronde voor deze coco?

          Comment

          • Nik
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 2207

            #6
            Re: Bladprobleem !

            Ja 1ste ronde coco's van atami & al 1x verpot na de foto's nog ns naar hun definitieve 7,8l potten (royal dwarf)
            Ik gebruik de canna coco's voeding lijn volgens schema en 1beurt op 3 & 1x per week royal sugar van plagron
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment

            • Wietefras
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2013
              • 4374

              #7
              Re: Bladprobleem !

              Regenwater zit geen kalk in. De gebruiksaanwijzing van Canna Cocos voeding stelt dat je kraanwater moet gebruiken.

              Hier een PDF van Canna Met tips over de waterkwaliteit

              Het zou misschien ook een schimmel kunnen zijn?
              Last edited by Wietefras; 18 May 2013, 21:56.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment

              • Nik
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 2207

                #8
                Re: Bladprobleem !

                Oorspronkelijk geplaatst door spacefrog
                Welke voeding geef je en hoeveel? Is dit de eerste ronde voor deze coco?
                Ik recycle men coco's direct in mijn tuin & mini kruiden/ moestuin dus gebruik ik hem maar 1x :-p
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment

                • dishonerd
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Apr 2013
                  • 34

                  #9
                  Re: Bladprobleem !

                  image.jpgIs deze plant in bloei? Onderste blaaderen worden beetje geel?als iemnd iets weet aub stuur me prive bericht dan begin ik aan bloeivoeding
                  Attached Files

                  Comment

                  • Cookaap
                    Elite Grower
                    • Dec 2011
                    • 2730

                    #10
                    Re: Bladprobleem !

                    als je hem op 12/12 hebt gaat die idd in de bloei maar ze staat er nog niet echt in. dat onderste blad maakt trouwens niet uit want die krijgt toch bijna geen licht.

                    Comment

                    Bezig...