hoeveel voeding moet ik gebruiken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • royalcheese1grow
    Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 672

    #1

    hoeveel voeding moet ik gebruiken

    Korting op 420shop
    beste medekweker,
    ik heb mijn planten nu 1.5 week in de bloei staan en ga nu de voeding van hesi gebruiken,
    was het eerst niet vanplan maar omdat ik het setje gratis kreeg ga ik het nu gebruiken
    nu is mijn vraag kan ik direct de hoeveelheid die op het schema sta geven of iets minder en stilletjes aan opbouwen ?
  • TheWolf
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2012
    • 189

    #2
    Re: hoeveel voeding moet ik gebruiken

    Heb je misschien wat foto's, kunnen we eens kijken hoe groot ze al zijn.

    Greetz

    Comment

    • HR83
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • May 2011
      • 1046

      #3
      Re: hoeveel voeding moet ik gebruiken

      eerste week halve dosering, tweede week gewoon volgens schema
      __________________________________________________ ______________

      When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


      sigpic

      Comment

      • royalcheese1grow
        Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 672

        #4
        Re: hoeveel voeding moet ik gebruiken

        WP_001136.jpgWP_001137.jpgWP_001138.jpgWP_001139.jpgWP_001140.jpgWP_001141.jpg

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: hoeveel voeding moet ik gebruiken

          Die zien er goed uit, alleen lijkt 't of de lamp wat hoog hangt ?
          Voeding: Wat HR zei, eerste week helft van het schema.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • royalcheese1grow
            Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2013
            • 672

            #6
            Re: hoeveel voeding moet ik gebruiken

            deze hangt op zo'n 60 cm ik weet niet of dat te veel is maar in het begin was het nodig omdat het anders te warm was voor de plant

            Comment

            • jooms88
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2012
              • 244

              #7
              Re: hoeveel voeding moet ik gebruiken

              is dit een 400w lamp of een 600 ? Bij een 400w 35-40 cm afstand houden en bij een 600w 60 cm.

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              en die blazer tussen de toppen en de lamp hangen zodat de warme lucht van de lamp niet direct op de toppen komt.

              Comment

              • royalcheese1grow
                Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2013
                • 672

                #8
                Re: hoeveel voeding moet ik gebruiken

                jooms 88 : het is een 400w en de blazer blaast nu juist over de bovenste toppen

                Comment

                • RufneckDeuce
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2012
                  • 196

                  #9
                  Re: hoeveel voeding moet ik gebruiken

                  ùooi hoe lang heb je ze laten groeien ? welke strain ?
                  Aquafarm 400W HPI/HPS 1 plant SCROG
                  groe(n)tjes for all

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: hoeveel voeding moet ik gebruiken

                    Als je temperatuur te hoog is, moet je je ventilatie op orde brengen, niet je lamp hoger hangen.
                    Ze strekken zo omdat ze zoeken naar meer licht.
                    Elke keer dat ze er bijna zijn hang jij de lamp weer hoger zodat ze weer moeten groeien
                    Mgoed, je vraag was beantwoordt, er zullen bovenin in ieder geval nog beste toppen aan komen zo te zien.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...