heyy ik wou graag weten wanneer je wat gaat zien als je ze in de bloei heb gezet,ze staan nu een week in de bloei maar zie nog niet veel, alleen bij 1 plant zie ik kleine bolletjes komen dus waarschijnlijk is dat een mannetje tog??
man/vrouw
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Ik kan niet antwoorden op je vraag maar ik weet dat er een topic bestaat MET foto's zodat je het verschil kan zien tussen man en vrouw. Het enige probleem is dat ik het topic niet terug vind en dus de link niet kan doorgeven. Sorry daarvoor.Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels? -
Comment
-
You saved me
Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?Comment
-
-
Re: man/vrouw
De ene soort laat het iets vroeger zien dan de andere.
Grtz
Comment
-
Re: man/vrouw
vandaar, ik had namelijk 5 weken gelezen, maar dat zeiden ze er niet bij dat dat per soort lag.Comment







Comment