man/vrouw

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kweek
    Retired
    • Nov 2008
    • 16

    #1

    man/vrouw

    Korting op 420shop
    heyy ik wou graag weten wanneer je wat gaat zien als je ze in de bloei heb gezet,ze staan nu een week in de bloei maar zie nog niet veel, alleen bij 1 plant zie ik kleine bolletjes komen dus waarschijnlijk is dat een mannetje tog??
  • Creezr
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2008
    • 237

    #2
    Ik kan niet antwoorden op je vraag maar ik weet dat er een topic bestaat MET foto's zodat je het verschil kan zien tussen man en vrouw. Het enige probleem is dat ik het topic niet terug vind en dus de link niet kan doorgeven. Sorry daarvoor.
    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

    Comment

    • Robba
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 809

      #3
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...html#post30318
      3de post zie je duidelijke foto's.


      Grtz

      Comment

      • Creezr
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2008
        • 237

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Robba
        http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...html#post30318
        3de post zie je duidelijke foto's.


        Grtz
        You saved me
        Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

        Comment

        • Robba
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 809

          #5

          Dat is de bedoeling toch?
          Dat we elkaar helpen

          Grtz.

          Comment

          • kweek
            Retired
            • Nov 2008
            • 16

            #6
            Nou ik weet nu wel haast zeker dat ik 1 mannetje heb.maar weten jullie misschien hoelang het normaal duurt voordat je iets ziet als je ze in de bloei heb gezet

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #7
              Normaal maken ze hun geslacht na zo'n 3 weken al bekend, daarvoor moeten ze niet eens in bloei staan.

              Comment

              • sneeper4life
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 258

                #8
                Re: man/vrouw

                5 weken tog?

                Comment

                • westport
                  Wicked Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 3847

                  #9
                  Re: man/vrouw

                  De ene soort laat het iets vroeger zien dan de andere.

                  Grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                  Comment

                  • sneeper4life
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 258

                    #10
                    Re: man/vrouw

                    vandaar, ik had namelijk 5 weken gelezen, maar dat zeiden ze er niet bij dat dat per soort lag.

                    Comment

                    Bezig...