Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beginner heeft hulp nodig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: beginner heeft hulp nodig

kan een klein gebrek zijn aan calcium, of een beetje water op je planten geknoeid met voeding geven, zal je niet te druk maken.. Ben alleen benieuwd of je het gaat halen qua hoogte van je tentje.. 140 is niet hoog ga je scrogger? of toppen?

Comment

Planten hebben volgens mij water te kort.

Paarse kleur moet je je niet echt van aantrekken dat is meestal van de stress en gaat na enkele dagen over.

Hoeveel is de temperatuur in je tent?

Greetz

Comment

Zeker altijd je afzuiger laten draaien, 24/7!
        En zeker een fancontroller aanschaffen, een binnenkweek met een vette lamp maar zonder fancontroller is ondenkbaar.

Nog iets.
        In verse lucht zit CO2.
        CO2 voor planten = wat zuurstof voor de mens is
        Planten nemen CO2 op & stoten O2 uit. Dus dat laatste mot afgevoerd worden naar buiten.
        Zo is dat.
        Mensen vinden het doorgaans ook niet fijn om met een zak over hun kop rond te lopen
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Het zijn alleen de bladeren van dame nummer 2 die er niet zo gezond uitzien. Donkergroen, breekbaar en naar beneden gekruld aan het uiteinde van elk blad.
              De andere 2 zien er volgens mij wel goed uit nu
              70 cm is te hoog inderdaad. Maar vermits de planten wat last hadden van de warmte en omdat ze te compact zijn en vooral in de breedte groeien heb ik de lamp even zo hoog gehangen zodat ze kunnen bekomen van de warmte en wat meer in de lengte zullen groeien (naar licht 'zoeken'). Binnenkort gaat de lamp dag per dag terug lager.

Gewoon een simpele fancontroller die ervoor zorgt dat mijn afzuiging lager kan en dus ook minder geluid maakt. Heel simpel zonder opties, goedkoop dus

Comment

Aight, ik gebruik een variac, die moet je zelf lager/hoger draaien, maar deze veroorzaakt geen brom in je fan.
                Deze is met draad, maar je hebt ze ook waar je gewoon de stekker in steekt eh...

gallery_6976_381_35512.jpg
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Over die variac niks dan lof! Super ding.
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Toch knap dat je in zo een kleine ruimte met een 400 watt hps je temp onder de 30 graden houd.
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Iemand, idee, heb een plant staan in een 50 l bak, maar wortels komen eruit, nu heb ik een 100l gehad, maar heb nog maar drie tot vier weken te gaan, zal ik overpotten, en hoe dan???

Greetings

Ps, ga anders zo gewoon proberen normaal style over te potten maar aarde lijkt me nog te nat

Comment

Heb eens opgezocht naar die variac. Vind spijtig genoeg geen goede uitleg of links met prijzen. Weet niet of dit hier mag, maar zou iemand me een site kunnen geven waarop je deze gewoon kan bestellen?

Temperatuur constant houden lukt inderdaad vrij goed, gelukkig maar!

Comment

je hebt ook nog de 4Ampere mocht het nodig zijn, die kost nog een beetje meer.
                          2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Comment

Deze http://www.elektrodump.nl/1621-varia...sformator.html is ook goed, snelle levering en goedkoper als bovenstaande

Comment

ik heb een vraagje ik heb mijn plantje 4 dagen geleden in de bloei gezet20130630_111338[1].jpg en ze krijg hele kleine vertakkingen vanaf wanneer kan je een beetje zien dat ze topjes gaat produceren dit is me aller eerste keer dus hoop dat dit beetje goeie foto is om te zien of het goed gaat met der en de temperatuur wat is de norm ongeveer ik ben pas nieuw hier en moet nog uitzoeken hoe de site en forum werkt

Comment

Hoe bedoel je in bloei gezet?? Op 12/12??
                                Dan duurt het meestal nog een week of 2 voordat je voorbloei ziet.
                                En ong. nog een week later zie je bovenin kleine pruikjes verschijnen,
                                dan begin je met het tellen van je je bloei weken

Comment

Bezig...
                                X