Blaren krullen naar binnen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Escargot
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4984

    #46
    Re: Blaren krullen naar binnen

    Tja dat wordt verslagen lezen, vooral die op de Binnenwiet/micro sectie, daar heb je een sectie micro kweekruimte en vragen micro kweekruimte.

    Dus, met andere woorden, heel erg goed lezen en vervolgens aan de ontwerptafel.

    Ik ben er toevallig net mee bezig.

    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #47
      Re: Blaren krullen naar binnen

      Ik zal m'n afwijkende mening weer ff ventileren :
      Dat blad op foto 1 ziet er nog steeds erg slecht uit.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • mosha
        Senior Stoner
        Member
        • Aug 2013
        • 34

        #48
        Re: Blaren krullen naar binnen

        Oorspronkelijk geplaatst door Lovis
        Ja, de TS. Lees maar zn verslag en vele anderen in de micro sectie. Ervaringen genoeg
        dan nog is het bijna onmogelijk voor een persoonlijkheid als ik de juiste informatie hier uit te selecteren...

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Oorspronkelijk geplaatst door Escargot
        Tja dat wordt verslagen lezen, vooral die op de Binnenwiet/micro sectie, daar heb je een sectie micro kweekruimte en vragen micro kweekruimte.

        Dus, met andere woorden, heel erg goed lezen en vervolgens aan de ontwerptafel.

        Ik ben er toevallig net mee bezig.

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ingen-Hardware
        Dat is al net iets te groot, zou voor autoflowers gaan in een kast van 0.7m breedt 1m20 hoog en diepte dat weet ik nog niet...
        wat is de kostprijs van uw setup?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
        Ik zal m'n afwijkende mening weer ff ventileren :
        Dat blad op foto 1 ziet er nog steeds erg slecht uit.
        Ja, ma de rest wordt niet slechter, ze heeft te nat gestaan maar dat is opgelost.
        ze krijgt substrals universeel meststof via een plantenspuit zoals aangeraden gespoten over heel de plant. Moet ik dit elke dag spuiten mss?
        Bevat:
        6% stikstof 3.2% nitraatstikstof 2.8% ammoniumstikstof
        5% fosforzuuranhydride 5 % kaliumoxide
        Last edited by mosha; 13 September 2013, 19:05.

        Comment

        • stafford
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 2382

          #49
          Re: Blaren krullen naar binnen

          Mag ik vragen waar je mee bezig bent??????

          Je gaat niet een bloeiende plant bespuiten..

          Comment

          • mosha
            Senior Stoner
            Member
            • Aug 2013
            • 34

            #50
            Re: Blaren krullen naar binnen

            Oorspronkelijk geplaatst door stafford
            Mag ik vragen waar je mee bezig bent??????

            Je gaat niet een bloeiende plant bespuiten..
            Ik ben niet van plan hiervan te smoren, dus veel maakt da nie uit.
            ik heb het wel maar ene keer gedaan aangezien ne maat nie begrijpt waarom ge uwe plant op die manier voeding zou geven, mixe met water en in het schaaltje gieten was zijne raad.
            IMG_3827[1].jpgIMG_3831[1].jpgIMG_3833[1].jpg

            alles loopt min of meer goed sinds ze buiten staat, ik had ze sneller buiten moete zette.
            Ik ben nu aan het "spare" voor een kast te maken.
            Bent gij ne fan van led verlichting, hps of spaarlampen voor microkweek?

            Comment

            • CannaVis
              Banned
              • Jul 2009
              • 845

              #51
              Re: Blaren krullen naar binnen

              wa is dan je bedoeling als je zelf niet gaat roken?

              Comment

              • mosha
                Senior Stoner
                Member
                • Aug 2013
                • 34

                #52
                Re: Blaren krullen naar binnen

                Oorspronkelijk geplaatst door CannaVis
                wa is dan je bedoeling als je zelf niet gaat roken?
                het oorspronkelijke idee was eerste ervaring in het kweken van wiet en idd om ervan te smoren maar wat ik hier en daar lees spreekt dit wat tegen.
                Als je wenst te smoren van je zelf gekweekte wiet dien je deze best in een kast of tent te kweken en "echte" kwaliteitszaadjes te kopen wat dat zeker nu het geval niet is.

                Comment

                • stafford
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 2382

                  #53
                  Re: Blaren krullen naar binnen

                  ???

                  Haha allee ik vinde gij een heel apart menneke

                  Je smoort het niet zelf,
                  Waarom ben je dan de moeite aan het doen?
                  En raad vragen?

                  Waarom smoor je pas als de wiet uit een tent komt? Of hok?

                  Wat is er mis buiten?

                  Ik volg het even niet ben eens wat duidelijker...

                  Gr staff

                  Comment

                  • Sole mio
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2012
                    • 808

                    #54
                    Re: Blaren krullen naar binnen

                    Weet uw ma dat ge weed kweekt?
                    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                    Comment

                    • mosha
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Aug 2013
                      • 34

                      #55
                      Re: Blaren krullen naar binnen

                      Oorspronkelijk geplaatst door stafford
                      ???

                      Haha allee ik vinde gij een heel apart menneke

                      Je smoort het niet zelf,
                      Waarom ben je dan de moeite aan het doen?
                      En raad vragen?

                      Waarom smoor je pas als de wiet uit een tent komt? Of hok?

                      Wat is er mis buiten?

                      Ik volg het even niet ben eens wat duidelijker...

                      Gr staff
                      Soms vraag ik mij af of jullie mijn reacties wel lezen en wel weten wat jullie hebbe gezegd in het verleden?

                      het oorspronkelijke idee was eerste ervaring in het kweken van wiet en idd om ervan te smoren maar wat ik hier en daar lees spreekt dit wat tegen. Mss was ik nie duidelijk met deze zin maar tijdens het smoren typt ge soms zotte dingen.

                      Stafford was deze reactie niet van u? Het is mede dankzij u dat ik van dat idee ben afgestapt om haar te smoren.
                      Hey dude....
                      Ik kan je alle tips en info geven die je wilt.
                      Maar op jou manier is het vrijwel onmogelijk.
                      Ga aub niet uit van een goeie oogst.
                      Dit zeg ik om je achteraf niet teleur te stellen.

                      Zoals ik al eerder aangaf gebruik haar voor de show dan.
                      Je kunt doen wat je wilt op deze manier werkt het niet
                      Sorry meschien hard,maar wel de waarheid.

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      De enige tip wat ik je kan geven koop een klein kweektentje compleet.
                      En zet daar 5 a 6 plantjes in.

                      Anders zouw ik het ook niet weten,de manier waarop je nu werkt.
                      Is gewoonweg niet de manier hoe het werkt


                      Volgens u reactie de kwaliteit, en laat da nu zijn waar ik op aas
                      Dat ik achter een raam niet kan kweken heb ik wel begrepen en als ik kwaliteit wil, dien ik de best mogelijke groei omstandigheden te voorzien.
                      Als er nog iets niet duidelijk is dat ge wilt weten stuur het ff door in een pb.

                      Comment

                      • stafford
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 2382

                        #56
                        Re: Blaren krullen naar binnen

                        dat was destijds,maar je plant bloeid is groen nu.
                        je zult niet de max halen nee, maar alle wiet wat eraf komt kun je gerust roken!

                        ik heb nooit gezegd dat je dit niet kan roken of dergelijke,ik heb gezegd dat je van minder moet uitgaan,om teleurstelling achteraf te verkomen.


                        staff

                        Comment

                        • mosha
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Aug 2013
                          • 34

                          #57
                          Re: Blaren krullen naar binnen

                          Oorspronkelijk geplaatst door stafford
                          dat was destijds,maar je plant bloeid is groen nu.
                          je zult niet de max halen nee, maar alle wiet wat eraf komt kun je gerust roken!

                          ik heb nooit gezegd dat je dit niet kan roken of dergelijke,ik heb gezegd dat je van minder moet uitgaan,om teleurstelling achteraf te verkomen.


                          staff
                          interpretatie en wat je bedoelt kan soms ver uiteen liggen e
                          Mijn doel is topkwaliteit kweken en genoeg kwantiteit hebben per plant dat ik met mijn eigen plantjes mijn dure hobby kan sponsoren.
                          Als er twee dingen zijn dak echt haat aan smore is het gefix en de buiten proportionele prijzen van tegenwoordig.

                          Comment

                          • stafford
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 2382

                            #58
                            Re: Blaren krullen naar binnen

                            Dan moet je beginnen en nog veel leren em ervaren.
                            Denk je dat ik dit in 1week kon?
                            Ik ben al jaren bezig en elke keer leer ik ook weer bij.

                            Succes

                            Comment

                            • mosha
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Aug 2013
                              • 34

                              #59
                              Re: Blaren krullen naar binnen

                              Oorspronkelijk geplaatst door stafford
                              Dan moet je beginnen en nog veel leren em ervaren.
                              Denk je dat ik dit in 1week kon?
                              Ik ben al jaren bezig en elke keer leer ik ook weer bij.

                              Succes
                              Merci
                              Niet vergeten, ik zen een speciaal manneke e, ik kan veel mits de juiste bege(op)leiding

                              Comment

                              • stafford
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2009
                                • 2382

                                #60
                                Re: Blaren krullen naar binnen

                                De juiste begeleiding begint bij jezelf.

                                Leer je plant kunnen aflezen, en haar beginnende symptonen te begrijpen.
                                Als je dat eenmaal onder de duim hebt.

                                Kun je al heel veel.
                                Staff

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Oorspronkelijk geplaatst door mosha
                                interpretatie en wat je bedoelt kan soms ver uiteen liggen e
                                Mijn doel is topkwaliteit kweken en genoeg kwantiteit hebben per plant dat ik met mijn eigen plantjes mijn dure hobby kan sponsoren.
                                Als er twee dingen zijn dak echt haat aan smore is het gefix en de buiten proportionele prijzen van tegenwoordig.
                                Hier mag je toch wat duidelijker zijn.
                                Als ik het begrijp wil je zelf roken.
                                Maar ook verdienen gaan eraan??

                                Comment

                                Bezig...